از من بهتر هم در لیست قلعه‌نویی نیست/ می‌دانستم باید چند سال زحمت بکشم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ملی پوش فوتبال کشورمان گفت: خداراشکر می‌کنم که بالاخره بعد از چندسال مزد زحمات خود را گرفتیم.

رضا شکاری پس از دعوت شدن به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که بالاخره بعد از چندسال مزد زحمات خود را گرفتیم.

وی در خصوص اینکه اگر سرمربیان قبلی تیم ملی به لیگ نگاه می کردند باید دعوت می شد گفت: نه نمیشد اینطور گفت چرا که بازیکنانی هم هستند که بهتر از من هستند که جای آنها در تیم ملی خالی است. اما به هرحال تصمیم کادر فنی مهم است و نفراتی که انتخاب شدند قطعا شایسته تیم ملی فوتبال هستند.

شکاری درباره این که آیا فکر می‌کرد به تیم ملی دعوت شود یا خیر گفت: امسال فصل بسیار خوبی را داشتم و انتظار داشتم که به تیم ملی دعوت شوم اما گفتم بازیکنان بهتری هم بودند که باید دعوت می شدند.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: من حدود یکسال که در هیچ تیمی نمیتوانستم حضور داشته باشم با تیم گل گهر تمرین کردم و خودم هم می دانستم که باید ۲ سال در این تیم زحمت بکشم تا بتوانم به موفقیت برسم خداراشکر در تیم قلعه نویی توانستم خوب عمل کنم و امروز هم به تیم ملی دعوت شوم.

وی در پایان در خصوص کار کردن با امیر قلعه نویی گفت: امیر قلعه نویی مربی خوبی است و با کسی تعارف ندارد و در تیم گل گهر هم همینطور بود. در گل گهر هم اگر بد بازی می کردم تعویضم می‌کرد و با کسی تعارف نداشت. به فدراسیون فوتبال هم تبریک می گویم به دلیل انتخاب درستی که داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    تیتر با متن مغایر است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی