نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پرسپولیس حریف استقلال در فینال شد/ شاگردان یحیی در یک قدمی دومین جام
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار با برتری شاگردان گل‌محمدی خاتمه یافت تا سرخ‌پوشان در فینال جام حذفی رقیب استقلال شوند.

 دومین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی بین تیم‌های هوادار و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین آغاز شد که این تقابل در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به نفع پرسپولیس خاتمه یافت.

گیورگی گولسیانی دقیقه ۴ از روی نقطه پنالتی، وحید امیری در دقیقه ۹ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۷۳ گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

با این نتیجه پرپسولیس و استقلال دیدار حساس فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد.

ترکیب هوادار:محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، عزت‌الله پورقاز، مهدی عبدی، حسین صادقی، نیما انتظاری (۵۹- محمد میری)، سپهر روزی‌طلب (۵۹- حسین ابراهیمی)، محمدمهدی مهدی‌خانی (۴۶- فریبرز گرامی)، مسعود شجاعی (۷۹- داریوش شجاعیان)، محمدجواد محمدی و سعید سحرخیزان (۵۹- بابک مرادی).

عکس تیمی هوادار

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر (۱+۹۰ وحدت هنانوف)، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، میلاد سرلک (۸۷- سینا اسدبیگی)، سروش رفیعی، وحید امیری (۸۷- مهدی عبدی)، مهدی ترابی (۸۲- محمد عمری)، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر (۸۷- امید عالیشاه).

پرسپولیس حریف استقلال در فینال شد/ شاگردان یحیی در یک قدمی دومین جام

داور: علی صفایی.

نیمه اول

دقیقه ۴: مهدی ترابی با نفوذ به داخل محوطه جریمه هوادار با خطای مرتضی منصوری متوقف شد و داور به نشانه پنالتی در سوتش دمید. گئورگی گولسیانی پشت توپ ایستاد و ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۶: پس از یک و دو عالی وحید امیری و عیسی آل‌کثیر، مهاجم پرسپولیس در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان هوادار قرار گرفت که ضربه آل‌کثیر را خالدآبادی دفع کرد.

دقیقه ۸: سعید صادقی از سمت چپ خط دفاعی هوادار به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد اما پاس او به دهانه دروازه را پورقاز به بیرون فرستاد.

دقیقه ۹: ضربه کرنر سروش رفیعی پشت محوطه جریمه روی پای مهدی ترابی قرار گرفت و ضربه هافبک پرسپولیس با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۹: پس از اشتباه دروازه‌بان و مدافعان هوادار وحید امیری پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک بغل پای ساده دروازه هوادار را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه ۱۱: نیما انتظاری با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۱۸: مهدی ترابی پس از چندین بار پاس‌های تک ضرب سرخپوشان، در داخل محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شد و ضربه هافبک پرسپولیس پس از برخورد با پای مدافع هوادار به کرنر رفت.

دقیقه ۱۹: سعید صادقی از سمت راست روی دروازه هوادار سانتر کرد و عیسی آل‌کثیر از روی نقطه پنالتی توپ را با اختلاف کمی به بیرون زد.

دقیقه ۲۱: مهدی‌خانی از سمت چپ خط دفاع پرسپولیس توپ را روی دروازه بیرانوند ارسال کرد که ضربه سر محمدجواد محمدی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: حسین صادقی از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس به داخل محوطه جریمه نفوذ و اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او پس از برخورد به گولسیانی به کرنر رفت.

دقیقه ۲۵: ضربه سحرخیزان با نفوذ به داخل محوطه جریمه پرسپولیس و پس از دریبل اسماعیلی‌فر با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: عادل باباپور دستیار ساکت الهامی پس از دریافت کارت زرد دوم از کنار زمین اخراج شد.

دقیقه ۳۴: محمدجواد محمدی با نفوذ به داخل محوطه جریمه پرسپولیس با خطای پورعلی‌گنجی متوقف شد و ضربه پنالتی مسعود شجاعی با شیرجه‌ای بلند به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۶: دانیال اسماعیلی‌فر با پاس رو به عقب قصد داشت بیرانوند را صاحب توپ کند که توپ به دروازه‌بان پرسپولیس نرسید و سحرخیزان در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد، اما ضربه بازیکن هوادار با بی‌دقتی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: بازیکنان پرسپولیس پس از ضربه کرنر هواداری‌ها، ضدحمله سریعی را طرح‌ریزی کردند و ۳ بازیکن پرسپولیس با دروازه‌بان هوادار تک‌به تک شدند، اما داور ضربه سعید صادقی که توپ را وارد دروازه هوادار کرده بود، آفساید اعلام کرد.

پرسپولیس حریف استقلال در فینال شد/ شاگردان یحیی در یک قدمی دومین جام

نیمه دوم

دقیقه۶۰: کرنر حسین ابراهیمی در محوطه جریمه با پرش علی نعمتی همراه شد که داور خطای هند پنالتی او را گرفت.

دقیقه ۶۱: اولین لمس توپ بابک مرادی ضربه پنالتی بود و او کاری که مسعود شجاعی نتوانسته بود انجام دهد را با یک شوت محکم به وسط دروازه انجام داد و دروازه بیرانوند باز شد.

دقیقه ۶۹: شوت مسعود شجاعی به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: در شرایطی که هوادار برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، سرخ‌ها یک ضدحمله خطرناک ترتیب دادند و پاس امیری به سعید صادقی با پاس در عمق به موقع او همراه شد و عیسی آل‌کثیر در موقعیت تک به تک توپ را از بین پاهای خالدآبادی وارد دروازه کرد.

دقیقه ۸۵: شوت خطرناک و ناگهانی بابک مرادی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت. او در برگشت همان توپ نیز با پاس محمدی تک به تک شد اما بازهم توپ را به آسمان زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • جک پیکان IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    دیروز داور بازی برای استقلال در اورد . بعدا برای رد گم کردن طرفدار گفتند فغانی ...... ولی پرسپولیس از حالا به فکر داور دربی باشد. بوی خیانت می اید... از حالا گفتم...
  • بهرام IT ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    اصلا حق این پرسپولیس نبود فینالیست بشه.هوادار خیلی خیلی بهتر بازی کرد و این پرسپولیس همینجور شانسی می آید به فینال میرسه.اینطوری بازی بکنه در فینال مطمئنا به استقلال می بازه.این پرسپولیس امروز دوزار نمی ارزید فقط شانس آورد.
  • امیر IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    بازی پرسپولیس استقلال کی هستش
  • آریا US ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    شکرخدا پرسپولیس تیم کیسه ۲ رو هم بدون تماشاچی شکست داد❤ ساکت و بیانی حذف شدن! جالبه نگران داوری بودن که ۲ پنالتی هم صفایی براشون گرفت! حالا قدرت ارتش سرخ رو دیدید که تماشاچی هم نباشه؛ باز حریفش نیستید!! زنده باد پرسپولیس کبیر و هواداران بزرگ این تیم❤❤❤❤❤❤
  • آریا US ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    شکرخدا پرسپولیس تیم کیسه ۲ رو هم بدون تماشاچی شکست داد❤ ساکت و بیانی حذف شدن! جالبه نگران داوری بودن که ۲ پنالتی هم صفایی براشون گرفت! حالا قدرت ارتش سرخ رو دیدید که تماشاچی هم نباشه؛ باز حریفش نیستید!! زنده باد پرسپولیس کبیر و هواداران بزرگ این تیم❤❤❤❤❤❤
  • واعظ آشتیانی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    اشتباهات داوری در دو بازی نیمه نهایی جام حذفی ، در بازی کیسه و نساجی دو پنالتی برای نساجی گرفته نمیشه و سر تیم نساجی را گوش تا گوش می برند . در بازی پرسپولیس و هوادار ، داور دو پنالتی یکی از یکی مسخره تر به ضرر پرسپولیس میگیره و یکی از این ضربات گل میشه . البته اینها صرفا اشتباه داوری است و کیسه کشها همچنان و به روال معمول معترض هستند و معتقدند که دستهای پشت پرده نمی خواد اونها جام بگیرند .
  • ک.م IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    خودتون رو برا تبلیغ پرسپولیس کشتید چجور ریانه ای هستید که یکسویه طرفداری می گنید
  • لیگ فرمایشی IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    حال مون دیگه از فوتبال کثیف و مافیای بهم خورده.. یه تیم مثل لنگ که تا قبل از هفته ۲۰ هوادارانش حتی به یه جام هم امید نداشتن حالا دنبال حذفی هستن..چرا؟ خوب جوابش واضحه چون این تیم نون لابی ها و مافیاهاش در بیرون زمین رو می خوره..یعنی مافیای لنگ بهترین ستاره های لیگ و ملی را با پول و زر و زور به تیم ش میاره .تقویم لیگ و مکان ورزشگاه رو تغییر میده..با زر و زور و پرداخت پول، تیم های دیگر رو از طریق تغییر مدیر عامل رسانه، تلوزیون تضعیف میکنه..تلوزیون رو دراختیار داره شور وشعف راه میندازه تا همه نگاهها به قهرمانی این تیم باشه .دولت هم خوب میدونه چجوری این تیم رو برای گران های کشور رو دست نگه داره..آخه نگه میشه اینقدر تیم های دیگه ضعیف باشن؟ بی انگیزه باشن..فقط بازیکنان ستاره رو بریزن تو این تیم.! اصلا اجازه حاشیه ندن..تغییر مدیریتی نداشته باشن..رسانه اینقدر حمایتش کنه.! بوالله این لیگ ارزش پیگیری نداره.. بیش از ۱۷ هفته از داوری سود بردن.۱۵ تا پنالتی استقلال گم شد.حیی هر چی خواست در اختیارش گداشتن.قربان زاده رو اجیر میکنن در کوران مسابقات و قبل دربی بره تلوزیون و حاشیه وارد تیم کنه..بعد میگن
  • Darioush US ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    Goel mohamady natavaneste baed az 3 sale dar in team, in team ra behtar konad, perspolis aghar mibarad faghat bekhatere bazykonane khobash hast, vaelah roye osoule dorost bazy nemikonad va morabyane khouby nadarad, shoma tymhayeh Arabestany mesleh Alhalal ra negah konid lezat mibarid, perspolis nemitavanad chand ta pase salem bedahad, man nemidanam dar tamrenat morabyane in team pas chekar mikonand, perspois hata dar defae ham eshgal darad, aghar tymey kamy feshar biyavarad rahat mitavand gooel bezanad
  • لیگ فرمایشی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    بعد این جماعت لنگ میگن ما بهترینیم..!! این بهترین از کجا میاد؟ مگر قبل از هفته ۲۰ یحیی رو فوش نمیدادید؟؟ یحیی چرا بهونه میگرفت؟ بوالله پشت پرده چیزی هست که مسولین اقدامی میکنن روند طبیعی فوتبال طی نشه.. ۸ سال یه ریس جمهور با وزیرش سلطانی فر هر چی خواست در اختیار برانکو گداشت ثبات مدیریت بهترین بازیکنان زمین ورزشگاه مجهز کاظمی رو که کلنگ رو شهردار بنام مرحوم حجازی زده بود از ما گرفتن دادن لنگ..!! برنامه فوتبال برتر میثاقی از ترس هواداران لنگ شده تریبون لنگ بعد میگن استقلالیه؟ میگن خبرنگار استقلال جوان بوده..! بابا مگه برنامه۹۰ با فردوسی پور ورزش ومردم شب های فوتبالی و..کم هوای لنگ رو داشتن؟فگر می کنید فوتبال فقط ۹۰ دقیقه تو زمین هست؟ چرا استقلال رو هم نمیگیم ۲۰ سال حداقل ۵ سال ثبات ندیریت بدهند رسانه ها حنایت کنن تا بازیکن ستاره و نلی بیاد به این تیم ..پرداخت ها سر وقت انجام بشه..ببینیم این تیم قهرمان میشه؟ محرومیت سربازی شون بخشیده میشه..حق رشد پرداخت نمیکنن..یعنی هر چی از این مافیای لنگ بگی کمه..چهل وسه سال بهگعد از انقلاب چون اسم تاج روی استقلال بود نام تاج به استقلال تغییر پیدا
  • استقلال محبوب دلها IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    بالاخره باید یه طوری هواداری اندک و اقلیتی پرسپولیس رو راضی نگه میداشتن که اوردنشون فینال ولی خب زهی خیال باطل که استقلال با اقتدار قهرمان خواهد شد
  • لیگ فرمایشی IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    اسم تاج تغییر پیدا کرد شد استقلال و نام پرسپولیس شد تیم پیروزی ولی در ادامه این تیم مافیای با زور و لابی اسمش رو برگردوند به همان پرسپولیس ولی استقلال در همان اسم ماند..استقلال رو دردهه ۶۰ با قانون من در اوردی لیگ آزادگان فرستادن دسته سه و جالبه سال بعدش که تیم پیروزی باید می رفت دسته سه آقای عابدینی(لنگی هزار آتیشه) که در آن زمان در فدراسیون مسولیتی داشت این قانون رو برداشت تا این تیم مافیایی نره دسته سه... اگر وحید قلیچ پیش کسوت لنگ از تیم لنگ انتقاد کنه و بگه جام هاشون ناپاکه میشه آدم متوهم و لی اگر حسن روشن از استقلال انتقاد کنه میشه آدم خوب..!! باور کنید بیش از چهل سال این تیم مافیای با پر کردن ورزشگاه آزادی و عدم رعایت حق مهمانی و میزبانی و ترس داوران و تیم حریف و حتی مسئولین نظام سعی کردن با این تیم مماشات کنن و مصلحتی رفتار کنن... خدایا شکایت مون رو به کی ببریم..
  • ادریس تاجی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    این یک فوتبال نیست یک جنگ بزرگ است جنگ بین یک جمهوری بایک تیم مردمی و برخواسته از خواستگاه عدالت جامعه جنگ بین یک ابر فساد مملکتی با یک تیم با ریشه و پاک زلال این جنگ با یک جریانه همون جریانی که ده ساله شاید افتخاری از آسیا برای یک تیم بی ریشه و بی اصالت بیارند همان جریانی که در حسرت ستاره موند و فقط به خودش تلقین کرد خوب چون قهرمان لیگ شدیم ستاره بزنیم این بازی جنگه جنگ ، جنگ سیاسی های پرقدرت یک مملکت که پشت یک تیم رو به هر ناحقی و ناعدالتی گرفته اند همان جریانی که سبب شد رئیس جمهور یک کشور دست بوس اردوغان شود تا تیم محبوبش که غرق در فساد بود بیشتر در فساد و تباهی گرفتار شود ولی برد این بازی مردم را خوشحال و حکومت و جمهوری را نارحت و غرق ماتم میکند
  • حق طلب IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    متاسفانه تیم پرسپولیس بعد از برد دربی قبل مقابل تیم استقلال مدیران و بازیکنان پرسپولیس دچار حواشی زیادی شده و خود همین امر باعث خواهد شد در بازی پیشرو بازیکنان تیم پرسپولیس تمرکزی در بازی نداشته باشند و تیم استقلال سوار بازی شده و برد بسیار راحتی را مقابل تیم پرسپولیس رقم خواهد زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی