ساکت موی دماغ گل‌محمدی شد/ سخت‌ترین روز برای پرسپولیس در اکباتان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هوادار که در لیگ برتر پرسپولیس را در استادیوم آزادی شکست داده بود، در نیمه نهایی جام حذفی با وجود شکست ۳-۱ در برابر سرخپوشان، نمایش خوبی در برابر تیم قهرمان داشت.

تیم هوادار با هدایت ساکت الهامی که فتح دو جام قهرمنی حذفی با همراه تیم‌های تراکتور و نساجی را در کارنامه داشت، مصمم بود با نمایش خوب در برابر پرسپولیس شگفتی جدیدی در جام حذفی خلق کند اما این تیم پرسپولیس بود که در استفاده از فرصت‌ها بهتر عمل کرد و در نهایت با نتیجه ۳-۱ به پیروزی رسید و به دیدار پایانی مسابقات صعود کرد.

بر اساس داده‌های یک سایت آنالیز فوتبال امید گل تیم هوادار در مصاف با پرسپولیس ۲.۳۳ بود و این بالاترین رکوردی است که تیمی در فصل جاری مقابل سرخپوشان ثبت می‌کند. البته هوادار در این بازی ۲ بار صاحب ضربه پنالتی شد و بابت هر کدام از این ضربات ۰.۷۴ امید گل دشت کرد. بنابراین ۱.۴۸ از امید گل هوادار مربوط به پنالتی‌هاست و آنها بدون این دو ضربه فقط به اندازه ۰.۸۵ گل موقعیت خلق کرده‌اند. پرسپولیس هم در این بازی به امید گل ۱.۸۹ رسید که ۰.۷۴ آن مربوط به پنالتی و ۱.۱۵ مربوط به موقعیت‌های خلق‌شده در جریان بازی بود. پرسپولیسی‌ها در این مسابقه ۸ شوت زدند که ۴شوت آنها در چهارچوب بود و ۳گل به دست آمد. اما هوادار با وجود زدن ۱۳شوت فقط ۲شوت داخل چهارچوب داشت که همان ۲ پنالتی بودند.

ساکت الهامی، سرمربی تیم هوادار در پایان بازی به بازی خوب تیم پرسپولیس اشاره کردو گفت این تیم سزاوارانه به دیدار پایانی جام حذفی صعود کرد. هوادار هم با حضور در جمع ۴ تیم برتر مسابقات جام حذفی دست به کار بزرگی زده بود و می‌شود گفت وداع آبرومندای با این فصل از بازی‌های لیگ برتر داشت. هر چند عنوانی که این تیم در لیگ برتر به دست آورد، دهمی با کسب ۳۳ امتیاز بود اما باید گفت هیچ گاه در برابر تیم‌ها به خصوص تیم‌های مدعی دفاعی فوتبال نکرد و داده‌های بازی با پرسپولیس نشان می‌دهد، همیشه یک پای بازی‌های زیبا بوده است و از همه مهمتر اینکه با شایستگی ادامه حضور خود را در جمع تیم‌های لیگ برتر تثبیت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Hamid IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    با سلام و احترام به آنالیز بازی پرسپولیس و هوادار چن نکته اینکه نیمه اول با توجه به خستگی پرسپولیس بعد از بازی نساجی و تمامی حاشیه های آن پرسپولیس در نیمه اول کاملا برتر بود ولی داور بازی هوادار رو به بازی برگرداند ، دو پنالتی کاملا مردود و ناعادلانه ممکن بود کاملا نتیجه بازی رو تغییر بده و نیمه دوم فشاری که هوادار آورد بخاطر ضعف داور بود و خستگی بدنی و ذهنی پرسپولیس بعد از قهرمانی تا بازی خوب هوادار🤷‍♂️ شماره ۷ هوادار والا اگه تو اروپا بود بخاطر دو سه بار فریب داور اخراج می‌شد اگه همین اتفاقات برعکس بود لحاف پرسپولیس و می سوزوندید و در آخر اینکه بعضی تیم ها علاوه بر تلاش مضاعفی که میکنن اگه کمک داور هم که عمدی نیست باشه اشکالی نداره 🤷‍♂️ خوب بازی کردن ولی پرسپولیس مظلوم چه داوری بضررش باشه و چه داوری بنفعش باشه گیره در صورتیکه پرسپولیس در نیم فصل دوم کمترین اعتراض و به داور داشتن و این کمترین باز هم بر علیه آنهاست 🤷‍♂️
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    پرسپولیس رو از حضور طرفداراش محروم کردن و 2 پنالتی اشتباه برای هوادار گرفتن- باز هم با اختلاف برنده شدیم- دوستانی که دنبال فوتبال پاک بودن اعتراضی ندارن؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی