نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: این شیوه درست نیست تیمی مثل تراکتورسازی که رقیب اصلی پرسپولیس در کورس قهرمانی است به این شکل «آماده‌خوری» کند و بازیکنان آماده را به خدمت بگیرد.

آماده‌خوری تراکتورسازی دور از انصاف و عدالت است

مهرداد میناوند در خصوص جدایی احمد نواراللهی و امید عالیشاه از پرسپولیس برای گذراندن خدمت سربازی در تراکتورسازی اظهار داشت: خدمت سربازی امر مقدسی است و تکلیفی است که به گردن هرکسی وجود دارد، خود من هم 2 سال در خدمت باشگاه پاس و نیروی انتظامی بودم ولی مسئله اینجاست که در سرباز شدن بازیکنان عدالت رعایت نمیشود.

وی افزود: به جز تراکتورسازی، 2 تیم ملوان و فجر سپاسی هم هستند که سرباز جذب میکنند ولی به خاطر اینکه تمام بازیکنان خوب و با کیفیت راهی تراکتورسازی میشوند، این دو تیم خوب و ریشهدار تضعیف شدهاند. ضمن اینکه تراکتورسازی اصلاً تیم نظامی نیست و نمیدانم چرا باید سرباز جذب کند.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: الان هم نمیگویم عالیشاه و نوراللهی به لیگ یک بروند، ولی باید شرایط تغییر کند و فکر دیگری برای این موضوع اندیشیده شود. شاید بازیکنان صبح به پادگان بروند و عصر در تمرینات تیم حاضر شوند. این شیوه درست نیست تیمی مثل تراکتورسازی که رقیب اصلی پرسپولیس در کورس قهرمانی است به این شکل «آمادهخوری» کند و بازیکنان آماده را به خدمت بگیرد.

میناوند در پایان با اشاره به شرایط پرسپولیس خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان باشگاه و کادر فنی چارهای بیاندیشند و به جای بازیکنانی که از لیست خارج شدند، نفرات جایگزین مناسب جذب کنند، هر چند کار سختی است و این 2 بازیکن به واسطه چند سال حضور در پرسپولیس با تیم هماهنگ شده بودند و بازیکن جدید چنین شرایطی ندارد. در کل برای حضور قدرتمند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان جایگزین مناسبی باید به جای این 2 نفر جذب شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی