نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا دوباره به بازه پرفشار و سخت فصل نزديك مي‌شود. بعد از اتمام تعطيلات سال نوي ميلادي، تراكم بازي‌هاي آبي‌واناري‌ها بيشتر مي‌شود.

8 بازی در 24 روز!

به گزارش روزنامه خبرورزشی، مربيان بارسلونا در روزهاي ابتدايي فصل اعلام كردند شرايط تيم را كاملاً تحت كنترل دارند و ميزان توزيع انرژي بازيكنان در طول فصل را با دقت مديريت ميكنند. اين شعاري بود كه لوئيس انريكه از روز اول ميگفت و حالا هم سعي ميكند از نزديك عملكرد شاگردانش و ميزان توان و انرژي بازيكنانش را تحت كنترل داشته باشد. او دائماً به بررسي اطلاعات دريافتي از سوي دستيارانش ميپردازد ولي خود او هم به خوبي ميداند كه تيمش وارد برهه سخت و فشرده و در عين حال سرنوشتساز فصل شده است. اين روزها كار مربيان بدنساز تيم خيلي سختتر از قبل است و البته لازم به ذكر است كه از زمان روي كار آمدن لوئيس انريكه بدنسازي بارسا با پيشرفت قابل ملاحظهاي روبهرو بوده. فصل گذشته و در بين ماههاي مارس و آوريل تيم با افت روبهرو شد و همين منجر به اين شد كه بارسا نتواند در ليگ قهرمانان اروپا به بازي فينال برسد و به دست اتلتيكومادريد از گردونه رقابتها كنار برود.

 

حالا بارسلونا دوباره به بازه پرفشار و سخت فصل نزديك ميشود. بعد از اتمام تعطيلات سال نوي ميلادي، تراكم بازيهاي آبيواناريها بيشتر ميشود. طبق برنامه بعد از اتمام تعطيلات بارسا 6 بازي پيشرو دارد كه 4 بازي در لاليگا (در مصاف با ويارئال، لاسپالماس، ايبار و بتيس) و دو بازي در جامحذفي اسپانيا و دو مصاف رفت و برگشت مقابل اتلتيكبيلبائو در دور يك هشتم پاياني كوپا دلري است. اين بازيها در طول 24 روز و بين 5 تا 29 ژانويه برگزار خواهد شد اما اگر بارسا بتواند با عبور از سد اتلتيكبيلبائو به دور يك چهارم پاياني جامحذفي برسد، بايد دو بازي ديگر را به اين 6 بازي افزود. بدين ترتيب شاگردان انريكه مجبور خواهند بود 8 بازي را در كمتر از 24 روز برگزار كنند كه اين به منزله فشار كاري سنگين و سختي بر دوش انريكه و شاگردانش خواهد بود و به طور ميانگين بارساييها بايد هر سه روز يك بار براي برگزاري يك مسابقه راهي زمين چمن شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی