نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرحله پلي‌‌آف رقابت‌هاي سوپر ليگ بسكتبال A و B از هفته جاري برگزار مي‌شود.

گودرزی: كاش ديده شويم

به گزارش روزنامه خبرورزشی در دور مقدماتی آن كه بعد از پنج هفته به پایان رسید، 8 تیم برتر به مرحله دوم معرفی شدند تا برای مشخص كردن چهار تیم نیمه نهایی به مصاف هم بروند. هرچند سالهاست رقابتهای بسكتبال بانوان بانظمترین مسابقات را در كل فدراسیونها دارد اما به دلیل عدم حضور در رویداد بینالمللی نتوانسته رشد قابل توجهی پیدا كند. هما گودرزی، سرپرست فنی این پیكارها، هم تأكید میكند: «به دلیل عدم حمایت اسپانسرها و دیده نشدن سطح كیفی، لیگهایمان پیشرفت خوبی نداشته و در همان كیفیت سابق باقی مانده است.»

او همچنین از ضعف شدید مالی بسیاری از این تیمها سخن میگوید: «در لیگ پرتعداد ما تنها دو تیم هستند كه اسپانسر دارند وگرنه مابقی با هزینه شخصی و وام تیمداری میكنند. در همین لیگ امسال رستمی به خاطر شرایط مالی نتوانست در بازی آخر حضور پیدا كند. این اتفاق سالهاست در ورزش بانوان میافتد. ما مسئولان هم نمیتوانیم زیاد به آنها فشار بیاوریم. چون واقعاً هزینههای تیمداری سنگین است.»

سرپرست فنی سوپر لیگ A درباره سطح فنی این پیكارها هم به نكته خاصی اشاره میكند: «سطح فنی این دوره پیشرفت قابل توجهی نسبت به دوره قبل نداشته است. ما حتی در فصل جاری نمیتوانیم بازیكن پدیدهای را معرفی كنیم. گویا رشد بسكتبال در یك سطح مانده است. مربیان تیمها هم دیگر حرفی برای گفتن ندارند و گویا درجا میزنند. شاید تنها به كار فنی یك یا دو مربی بتوان اشاره كرد.»

از آنجا كه بسكتبال هنوز مجوز حضور در میادین بینالمللی را پیدا نكرده، رشد آن هم متوقف شده است. گودرزی در این باره میگوید: «بزرگترین مشكل بانوان دیده نشدن است. رقابت برونمرزی وجود ندارد. بنابراین اسپانسر تمایلی به حمایت پیدا نمیكند. مربیان هم چون همیشه با یكسری از افراد و تیمها رقابت میكنند به دنبال ارتقای خود نیستند. پس بازیكنان هم در همان سطح كیفی میمانند. كاش زودتر بسكتبال هم بینالمللی میشد تا لیگ ما هم از این ركود خارج میشد وگرنه بانظمترین لیگ را در كل فدراسیونها برگزار میكنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی