نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

موضوع کنار گذاشتن مدیران بازنشسته ورزشی این روزها به معضل جدی سئول‌نشینان تبدیل شده است. یکی از مدیرانی که باید طبق قوانین از کار کنار برود، علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس است.

وزیر خیال پرسپولیس را راحت کرد

به گزارش روزنامه خبرورزشی، سازمان بازرسی کل کشور از ابتدای سال قانون حذف بازنشستهها از سمتهای اجرایی را در دستور کار خود قرار داد و در آخرین درخواست رسمی خود به وزارت ورزش 15 مهرماه را پایان فعالیت بازنشستهها عنوان کرد.

با توجه به کنار گذاشتن محمود گودرزی از وزارت ورزش و جوانان و روی کار آمدن مسعود سلطانیفر تلاش شد تا با توجه به نفوذ و پیگیریهای وزیر جدید مجوز فعالیت طاهری گرفته شود اما این اتفاق نیفتاد تا اینکه روز گذشته نصرا... سجادی معاون وزیر طی مصاحبهای از تلاش وزیر برای ماندن طاهری خبر داد.

طبق مقررات دولت یازدهم هیچ مجوزی برای بازنشستهها جهت ادامه فعالیت صادر نخواهد شد و اگر قرار باشد فردی به عنوان بازنشسته حکم مشاوره بگیرد، باید به صورت نیمهوقت در محل کار خود حضور داشته باشد. گویا طاهری با این تفسیر قانون کنار آمده و حاضر است با حکمی به غیر از سرپرست باشگاه روی صندلی مدیرعاملی بنشیند.

نصرا... سجادی در این خصوص گفت: طاهری میخواهد بماند و وزیر ورزش و جوانان هم اطمینان داده تمام موانع حضور وی را برای ادامه حضورش در باشگاه پرسپولیس بردارد. شواهد نشان میدهد وزارت ورزش از عملکرد طاهری در پرسپولیس رضایت کامل دارد و میخواهد به هر شکلی مانع از تغییر در رأس باشگاه قرمزهای پایتخت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی