نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ما هم مثل شما و مثل همه درست می‌پنداریم این گفته را كه گفته‌اند؛ صلاح مملكت خویش خسروان دانند! بنابراین، مصلحت‌اندیشی پرسپولیسیان را محترم شمرده، وارد وادی سؤال و جواب نمی‌شویم و سود و زیان سیاست‌ورزی‌های درست و غلط را یادآور نمی‌شویم!

1-مثلاً در مورد خارجیهای پرسپولیس، چه در نفی یا در اثبات بحثی را باز نمیكنیم و از قیمت نفری 900 میلیون تومانی اینان نمیپرسیم كه وارد زمین هم نمیشوند و بازی هم نمیكنند و تماشاگرانی هستند نیمكتنشین! هر تماشاگر با حق تماشای 900 میلیون تومان!

البته ما وارد دایره عقد قراردادهای دیگر هم نخواهیم شد و در مورد حق امضای پانصد میلیونی آقای آ- الف - ط چیزی نمیپرسیم و همه معلومات و مجهولات خود را شامل اصل صلاح مملكت خویش میدانیم!

2- این قاعده و قانون فضولی نكردن در كار دیگران را شامل حق و حقوق 950 میلیونی هافبك «كاف» و قرارداد یك میلیارد و دویست میلیونی گلزن تیم نیز میدانیم كه نسبت به خارجیهای نیمكتنشین، دارند مفت بازی میكنند و رایگان گل میزنند یا پاس گل میدهند! مثلاً مهدی طارمی را حساب كنید و مقایسه نمایید؛ حساب دستتان میآید!

این وسط محمد انصاری یك استثناست! پسر خوب، پركار، كمحرف و تاكتیكپذیر كه دفاع چپ بازی میكند، دفاع وسط (هم یاركوب و هم سوئیپر و هم لیبرو) بازی میكند، وارد تیم ملی میشود، بهترین زوج را با سیدجلال حسینی درست میكند و كمترین حقوق را دریافت میدارد، دویست و چهل میلیون برای امسال؛ یكصد و چهل میلیون بابت پارسال!

عقل سلیم چه میگوید؟ باید خارجیهای نیمكتنشین را با بهای 900 میلیون تومانی كرایه كرد، یا انصاریهای جوان را پرورش داد!

در كار بزرگان دخالت نمیكنیم و حتی پیشنهاد هم نمیدهیم كه سود كار و نان این معامله، معلوم است كه در كجاست و منافع تیم چگونه تأمین میشود!

3- استقلال، كه با میدان دادن به جوانانش، تیم خوبی ساخته است، در ادامه وارونهكاریهای رایج شده در فوتبال ایران، به جای صادر كردن و جوان كردن تیمش، بازیكن وارد میكند، آن هم از ازبكستان!

یك روزی استقلال و پرسپولیس بازیكن به بوندسلیگا میدادند، حالا نابازیكن میگیرند از دسته چندم اوكراین و پیر بازیكن میخرند - دانهای 800 هزار دلار- از ازبكستان، چرا؟

اوكراینیها، چه دارند كه امثال محمد انصاری محجوب و باحیا، یادگیرنده و سختكوش ندارند؟

استقلال، از پیربازیكنهای ازبك چه میخواهد كه در بازی پر از جوانی برزای، اسماعیلی، حقدوست، نورافكن، زكیپور، حسینی، كریمی، قربانی و روزبه چشمی نمییابد؟

چرا منصوریان را تحت فشار قرار میدهند؟ چرا برانكو را وادار به خریدن بازیكن درجه آخر مینماییم!

4- حیف كه صلاح مملكت خویش خسروان دانند! حیف كه عهد كردهایم در این بحث ورود نكنیم! والا، هزار حرف و دلیل داریم كه پول بیزبان را، مثل علف خرس خرج میكنند!

حیف كه «خسرو»های فوتبال ما، صلاح خویش را نمیدانند! و الا بوندسلیگا در دوقدمی ما قرار دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی