نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اندي ديبل دروازه‌بان سابق منچسترسيتي به حمايت از گلر 33 ساله سيتيزن‌ها پرداخت.

اندی ديبل: براوو به روانشناس نياز دارد

به گزارش روزنامه خبرورزشی،  عملكردهاي نااميدكننده كلوديو براوو اين هفته در بازي مقابل اورتون هم ادامهدار بود و سنگربان شيليايي منچسترسيتي با دريافت 4 گل، گوديسون پارك را ترك كرد. اتفاقي كه باعث شد طرفداران منچسترسيتي پس از پايان بازي در شبكههاي اجتماعي نسبت به كيفيت دروازهباني براوو موضع بگيرند. جدا از انتقاداتي كه اين هفته در رسانههاي انگليس عليه براوو مطرح شد و پشتيبانيهايي كه از جو هارت صورت گرفت، اندي ديبل دروازهبان سابق منچسترسيتي به حمايت از گلر 33 ساله سيتيزنها پرداخت.

 

انگليس از لاليگا سرعتيتر است

اندي ديبل كه حدفاصل سالهاي 1988 تا 1997 به مدت 9 سال سنگربان منچسترسيتي بود و 116 بازي انجام داد، مشكل براوو را عدم هماهنگي با سبك ليگ برتر ميداند: «فوتبال در اين كشور از سرعت بسيار زيادي نسبت به لاليگا برخوردار است. او تازه ميفهمد كه دروازهبانها در اين كشور چقدر شرايط سختي دارند. به همين خاطر است كه او در حال حاضر واقعاً به كمك نياز دارد.»

 

گوارديولا با براوو صحبت كند

دروازهبان سه دهه پيشين تيم ملي ولز اعتقاد دارد اين وظيفه سرمربي منچسترسيتي است كه دروازهبانش را از اين شرايط سخت نجات دهد: «پپ گوارديولا بايد با براوو و همچنين مربي دروازهبانهاي تيم صحبت كند و برنامهاي جديد برايش در نظر بگيرد.»

 

براوو به روانشناس نياز دارد

از نظر اندي 51 ساله، براوو از نظر ذهني دچار مشكل شده و حضور يك روانشناس كنارش لازم است: «براوو بايد تلاش كند و هر كاري كه به او كمككننده است را انجام دهد. استفاده از يك روانشناس ورزشي ايده خوبي براي براوو است. كلوديو تنها 33 سال دارد و هنوز سالهاي زيادي تا خداحافظياش مانده است. چيزي كه او در حال حاضر نياز دارد كمك و تلاش بيشتر در تمرينات است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی