نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم سیاه‌جامگان مشهد به خبر درخواست میزبانی باشگاه پرسپولیس در دیدار پایانی لیگ برتر واکنش نشان داد.

رهبر: در مشهد از پرسپولیس میزبانی می‌کنیم

به گزارش خبر ورزشی، به نقل از روابطعمومی باشگاه سیاهجامگان «آرمین رهبر» گفت: استراتژی باشگاه سیاهجامگان تلاش حداکثری برای بقا در لیگ است. بنابر این بازی به بازی پیش میرویم و فقط به بازی هفته بعدمان فکر میکنیم.
او  افزود: بازی با پرسپولیس برای ما فینال ششم محسوب میشود که الان برنامهای برای حواشیاش نداریم.
رهبر با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا امکان برگزاری بازی رفت و برگشت در شهر یکی از تیمها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اولا که این صحبتها بیشتر در فضای مجازی مطرح شده و بعید میدانم دوستانمان در باشگاه پرسپولیس چنین درخواستی داشته باشند، اما در همین حد هم به نظرم مطرح کردن این بحثها حرفهای نیست.
رهبر ادامه داد: تلاش مجموعه سیاهجامگان فراهم کردن شرایطی برای میزبانی از تیمها در ورزشگاه امام رضا(ع) است، در غیر این صورت همچنان در ورزشگاه ثامنالائمه(ع) بازیهای خود را برگزار میکنیم و چیزی که مسلم است در شهر خودمان از تیمهای دیگر میزبانی خواهیم کرد.
آرمین رهبر  درباره همکاری با پرسپولیس گفت: تنها چیزی که میتوانیم از الان قول بدهیم این است که اگر تا بازی پایانی لیگ بقای سیاهجامگان قطعی شده بود و پرسپولیس بنای گرفتن جشن قهرمانی در مشهد داشت به احترام هواداران خراسانی تیم پرسپولیس هرگونه همکاری با آنها را خواهیم داشت.
گفتنی است؛ صبح امروز خبری مبنی بر درخواست برگزاری دیدار خانگی سیاهجامگان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران منتشر شده بود.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی