نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احترام مرحوم هادی نوروزی به عنوان كاپیتان پرسپولیس واجب است‌؛ این مهم را طرفداران بامعرفت این تیم به درستی انجام می‌دهند و با گذشت بیشتر از یك سال و نیم از درگذشت هادی نوروزی در هر مسابقه این تیم و به احترام كاپیتان فقید خود در دقیقه 24 به یادش، مرحوم نوروزی را تشویق می‌كنند.

جشن قهرمانی پرسپولیس با نظم خوبی برگزار شد؛ همه چیز شیك و تقریباً در حد استاندارد بود؛ انصافاً نواقص كمی هم داشت.

خارج از گم شدن مدال كمال كامیابینیا بزرگترین حاشیه همان هانی نوروزی بود؛ جریانش را همه میدانیم و نیازی به توضیح اضافه نیست.

قرار بوده هانی نوروزی جام قهرمانی را بالای سر ببرد؛ خب به هر دلیلی این اتفاق رخ نداده؛ حالا یا تقصیر از جانب مدیران پرسپولیس بوده یا مسئولان برگزاری یا حتی بازیكنان.

حالا كه این اتفاق روی نداده نباید جشن قهرمانی تیمی به بزرگی پرسپولیس و این همه طرفدار تحت تأثیر قرار بگیرد.

به نظر، همه مقصر این اتفاق هستند، اتفاقی كه به راحتی میتوانست روی ندهد؛ هركدام از طرفهایی كه در این ماجرا یا محكوم میكنند یا محكوم میشوند میتوانستند جلوی این اتفاق را بگیرند.

خارج از مدیران پرسپولیس و مسئولان برگزاری جشن كه این روزها بیشتر از همه محكوم میشوند انصافاً یكی از همین چند بازیكنی كه شدیداً سنگ هانی را به سینه میزنند نمیتوانستند وقتی روی سكو میروند حس كنند جای هانی خالی است؟ مثلاً طارمی و مسلمان و احمدزاده و ماهینی و... قبل از مراسم یك كلام یادی از هانی میكردند مسئله حل بود و مشكل او برای حضور در جشن قهرمانی حل میشد.

حالا هم كه اتفاق افتاده دیگر درست نیست دنبال مقصر بگردیم. باور كنید این ماجرا اینقدر بزرگ نیست كه این همه حاشیه داشته باشد و مصاف حساس با الهلال را تحت تأثیر قرار دهد.

نكته: چهره خود را به سوی خورشید بگردان، آنگاه تمام سایهها پشت سر تو خواهند افتاد. / هلن كلر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی