نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سلمان بحرانی هافبک استقلال خوزستان دیشب در بازی با الفتح عربستان یک گل زیبا و آکروباتیک به ثمر رساند تا تیمش دست پر میدان را ترک کند.

بحرانی: این گل به خطر دل صاف بچه ها بود

به گزارش خبر ورزشی، او در حالی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود درست در لحظاتی گل مساوی را به ثمر رساند که داور آماده می شد در سوت خود به علامت پایان بازی بدمد. 
بازیکن بوشهری و فصل گذشته ایرانجوان بوشهر در این باره می گوید: پیش تر هم از این گل ها می زدم. شاید در بازی های ساحلی. اما این گل یک لذت دیگر برای من داشت. به خصوص در روزهایی که استقلال خوزستان شرایط سختی را پشت سر می گذارد  و از نظر مالی دیگر بر همه عیان شده که شرایط خوبی نداریم. البته این گل و این امتیاز حاصل تلاش همه بچه ها است نه فقط ضربه ای که من به توپ زدم. من فصل گذشته در لیگ یک و در ایرانجوان بازی می کردم. خوشحالم از اعتماد آقای پورموسوی. هر چند خیلی دیر شناخته شدم اما آرزوهای بزرگ دارم. 
سلمان در پاسخ به سوال که در آن شلوغی دروازه چطور به فکر زدن ضربه آکروباتیک افتاد؟ گفت: لحظه ای که دانیال ماهیتی ات دستی را پرتاب کرد منتظر بودم توپ به پای من بخورد و وارد دروازه شود اما توپ روی هوا بود و پیش خودم گفتم الان وقتش است که ضربه برگردان بزنم. به نوعی ریسک کردم و شاید ضربه من تبدیل به گل نمی شد اما خواست خدا بود. توپ قشنگ روی پای من جفت و جور شد و ضربه ام هم درست به جایی رفت که از دست دروازه بان کاری بر نمی آمد. شاید این گل به خاطر دل صاف بچه ها بود. ما مدت هاست که شرایط سختی را تجربه می کنیم و خودم هم کمترین دریافتی را داشتم. 
بحرانی در مورد اتفاقاتی که بعد از این گل زیبا برای او روی داد می گوید: من قبلا هم چند تا بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده بودم اما این اولین گلم در این بازی ها بود. خوشحالم لحظه ای گل زدم که دیگر هیچ اتفاقی رخ نداد. بعد از بازی دوستان مدام برای من پیام تبریک می فرستادند و حسابی سرم شلوغ شده بود. این گل تقدیم به همه ی همبازیانم و مردم خوب خوزستان. 
من سرم تو لاک خودم است. می خواهم پیشرفت کنم اما بدون هیاهو. شاید این برگردان مسیر زندگی ورزشی ام را تغییر دهد. خیلی ها بهم می گویند شاید این گلت بهترین گل ماه شود. هر چه بود لطف خدا بود و زحمت همبازیانم. این گلم تقدیم به آنها که خیلی زحمت می کشند . هم چنین  مردم خوب خوزستان. امیدوارم تا پیش از بازی با الجزیره که به یقین مردم خوب خوزستان استادیوم را پر خواهند کرد مشکلات مالی تیم هم حل شود و همه ی ما بدون دغدغه وارد زمین شویم. 
هافبک استقلال خوزستان در پایان گفت: استعدادهای خوب در بوشهر زیاد هستند. من  همیشه تلاشم بر این بوده که توان فنی خود را در قالب تاکتیک تیمی به نمایش بگذارم و به دنبال فوتبال نمایشی نیستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی