نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرونده جودوکاران کشورمان در تور فدراسیون جهانی با کسب دو مدال طلا ، یک برنز و کسب عنوان سومی بسته شد.

سومی جوانان ایران در تور فدراسیون جهانی

به گزارش خبرورزشی، این دوره از مسابقات پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه با حضور ۱۵۶ جودوکار از ۱۰ کشور افغانستان، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه، عرستان، تاجیکستان، امارات، ایران و جودوکاران میزبان در شهر چرچیک آغاز شد که تیم اعزامی کشورمان با کسب دو مدال طلا و یک برنز عنوان سوم این دوره از رقابتها را بعد ازکشورهای  ازبکستان و تاجیکستان کسب کرد. 
در رقابتهای امروز حمیدرضا ملک زاده در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد. ملک زاده پس از یک قرعه  استراحت با برتری  مقابل «پلاتیولوف» از آمریکا ،  «کاچکروف» از کشور میزبان و در دیدار نهایی  برابر «یوسوپوف» دیگر جودوکار ازبکستان روی سکوی نخست ایستاد. 
در این وزن فرزین شاهباز با برتری مقابل «مسعودلیف» و «تریف» از کشور میزبان راهی نیمه نهایی شد و در ادامه با دو شکست برابر ازبکستان و آمریکا به عنوان پنجمی دست پیدا کرد. 
در وزن ۱۰۰- کیلوگرم علی پرهیزگاری دور نخست «نورمامینف» جودوکار کشور میزبان را از پیش رو برداشت و سپس با برتری مقابل «باغداساروف» دیگر جودوکار ازبک را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. پرهیزگاری در این مرحله نتیجه را «یورکلوف» بازهم از ازبکستان واگذار  و در دیدار رده بندی با برتری مقابل «جمشید آماندالتوف» ازبکی به مدال  برنز دست یافت . 
در وزن ۸۱- کیلوگرم جواد مرادی و در وزن ۹۰- کیلوگرم قاسم باغچقی دیگر جودوکاران کشورمان در روز دوم این رقابتها بودند که با شکست برابر رقبای خود از ادامه رقابتها  بازماندند . 
در پایان این دوره از رقابتها ازبکستان که بیشترین شرکت کننده را در این رقابتها داشت با ۹ طلا، ۹ نقره و ۱۳ برنز در مجموع دختران و پسران عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد . 
 تاجیکستان با دو طلا، یک نقره و دو برنز در مکان دوم ایستاد و تیم کشورمان با دو طلای سهیل جمال آبادی و حمیدرضا ملک زاده و تک برنز علی پرهیزگاری در مکان سوم ایستاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی