نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد محجوب جودوکار وزن 100- کیلوی تیم ملی ایران و نایب‌ قهرمان و قهرمان دو دوره مسابقه های قهرمانی آسیا و دارنده چندین مدال رنگارنگ دررویداد‌های مختلف صبح دیروز تهران را به مقصد تایلند ترک کرد ، تا تمریناتش را در رشته هنرهای رزمی ترکیبی MMA آغاز کند .

محجوب هم وارد MMA  شد

به گزارش خبرورزشی ، محجوب که چندماهی بود که درتمرینات تیم ملی جودو غیبت داشت ،  دیروز همراه مسعود خسروینژاد مربی اختصاصی اش تهران را به مقصد تایلند ترک کرد تا او مثل امیرعلیاکبری فرنگی کار پیشین ایران وارد رشته هنرهای رزمی ترکیبی MMA شود . 

البته محجوب سال گذشته با دعوت مسئولان فدراسیون کشتی پهلوانی با غلبه برحریفان خود به عضویت تیم ملی کشتی پهلوانی ایران درآمد و راهی مسابقه های جهانی بلاروس شد و مدال طلای مسابقات را هم کسب کرد . اینکه چرا او راضی شد لباس یک رشته دیگر را بر تن کند، اما حاضر نشد دراردوهای تیم ملی حاضر شود جای سوال دارد !
چون محجوب در دورانی که پیراهن تیم ملی جودو را بر تن داشت بدور از حاشیه تمرین کرد ، اما اینکه چه اتفاقاتی باعث شده تا او جودو را رها کند و در مسابقه های چوخه ، کشتی پهلوانی و سرانجام مسابقات MMA فعالیت کند ، سوالی است که قطعا مسئولان  باید جوابگوی این موضوع  باشند .

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی