نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ورزشگاه آزادی را تا حالا این‌قدر زشت ندیده بودیم. در محرومیت‌های قبلی لااقل هر دو طرف بازی ایرانی بودند اما دیروز پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها با پوست و گوشت و استخوان خود كمبود تماشاگران را حس كردند البته یك وقت‌هایی لازم است تنبیه شویم تا شاید یكسری مسائل بدیهی را رعایت كنیم اما وقت تنبیه شدن هر موقع بود، دیروز نبود.

فوتبال بدون تماشاچی واقعاً روح ندارد. هر چند كه بازی دیشب پرسپولیس حتی بدون تماشاگر صحنههای جذاب بیشتری نسبت به بازی استقلال - العین داشت ولی دوشنبه شب تماشاگران استقلال واقعاً صحنههای جالبی در ورزشگاه ایجاد كردند و خوشبختانه خبری از ترقه و لیزر هم نبود.

دیشب خالی بودن آزادی باعث شد تا صدای برانكو را هم به وضوح بشنویم و مطمئن شویم كه او فارسی را بهتر از خیلیها صحبت میكند! با تمام این اوصاف و به رغم زشت شدن آزادی در بازی دیشب باید پذیرفت كه این قبیل تنبیهات برای تماشاگران ایرانی لازم است و مسلماً اگر پرسپولیس و استقلال به مراحل بعدی صعود كنند تماشاگر هم خواهند داشت. شاید اگر در بازی پرسپولیس و الوحده هم مثل بازی استقلال - العین دستگاه لیزریاب! میآوردند پرسپولیس دیشب از حضور تماشاچی محروم نمیشد و آزادی را آنطور سوت و كور و دلگیر نمیدیدیم. به هر حال باید بپذیریم كه ما نیاز به «پلیس» و «مراقب» داریم و در شرایطی كه یك احمق میتواند 100 هزار نفر را زجر بدهد باید دستگاههای نظارتی را بیشتر كنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی