نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه کی روش در جلسه با سردبیران روزنامه های ورزشی ایران گفته بود تا جام جهانی 2022 برای تیم ملی برنامه ریزی کرده! در مصاحبه با هفته نامه «اکسپرسو» گفته مشخص نیست که در پایان جام جهانی 2018 در ایران می ماند یا نه.

تغییر موضع کی روش / بعد از 2018 شاید نباشم!

به گزارش خبر ورزشی، کارلوس کیروش در گفتوگو با هفتهنامه پرتغال گفت: سرمربیگری ایران بنا به دلایل سیاسی و مذهبی دشوار است. گاهی اوقات برخی بازیهای دوستانه لغو میشود از جمله بازی با تونس.
به گفته این نشریه، کیروش برای اینکه این مشکلات به چشم نیاید در سالهای اخیر از اعتبار خود استفاده کرده و بازیهای دوستانهای از جمله تقابل با ستارگان آفریقا را ترتیب داده است.
وی اظهار داشت: ایرانیها عاشق فوتبال هستند. در ایران ۱۷ روزنامه ورزشی وجود دارد که مسابقات ورزشی را پوشش میدهند. ۸۰ میلیون جمعیت ایران همگی فوتبال را دنبال میکنند و پرسپولیس به تنهایی ۲۵ میلیون هوادار دارد.
کیروش با تأکید بر محبوبیت بالای فوتبال در ایران ادامه داد: فوتبال ورزش اول، دوم و سوم در کشور ایران است. بازیهایی از تیم ملی ایران بوده که ۳۰ هزار هوادار پشت درهای بسته ورزشگاه مانده و به دلیل پر شدن ورزشگاه شانس تماشای بازی را از دست داده و از پشت درهای بسته بازی را از رادیو گوش دادهاند.
سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در تمجید از کشورمان گفت: ایران کشوری زیبا و بسیار جذاب است که قدمتی ۳۵۰۰ ساله دارد.
او میداند که مردم غرب چه ذهنیتی از ایران دارد، اما آنها را برای سفر و دیدن از ایران دعوت میکند. کیروش تأکید کرد: دنیا، دنیای دیوانگی گاوبازها و سرخپوستها نیست! در نهایت همه ما انسان هستیم.
کیروش در بخش دیگری از صحبتهایش در مورد آیندهاش گفت: نمیدانم بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ در ایران خواهم ماند یا خیر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی