نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی کاراته بانوان برای قهرمانی آسیا دیروز با تیم مردان راهی قزاقستان شد تا آخرین تمرین را قبل از شروع مسابقات در قزاقستان انجام دهد .

خوش قدم : تیم دست و پا بسته نیستیم

به گزارش خبرورزشی،سمانه خوش قدم مربی تیم ملی با اشاره به آمادگی کاراته کاها می گوید : « تیم منسجمی داریم ، ملی پوشان انگیزه بالایی دارند و نسبت به سالهای گذشته که افتخارآفرینی های زیادی داشتیم  دررقابتهای قهرمانی آسیا کار سختی داریم اما تیم ما دست و پا بسته نیست و در تمام  اوزان برای   بهترین مدال تلاش می کنند.»
او درباره پیشبینی خود از رقابتهای قهرمانی آسیا، ادامه می دهد : « دردورههای گذشته درباره رنگ مدالها پیشبینی میکردم اما دراین دوره ، پیشبینی رنگ مدال کار بسیار سختی است چرا که کشورها تغییرات بسیار خوبی را در تیم هایشان ایجاد کردهاند . به جز ژاپن ، چین و کشورهای شرق آسیا   با حریفان اروپایی تمرین می کنند تا کومیتههای نزدیک به ملیپوشان ایران داشته باشند و این نشان میدهد که ایران جز حریفان اصلی آنها به شمارمی روند.»
او به تمرینات کاراته کاها در قزاقستان اشاره می کند : « اردوی آخر را  در ایران برگزار کردیم ، اما برای حفظ آمادگی بازیکنان و آشنایی ملیپوشان با شرایط آب و هوایی ، چند نوبت تمرین در قزاقستان داریم  تا کاراته کاها برای رویارویی با حریفان آماده باشند.»
خوش قدم به نداشتن مصدوم اشاره می کند : « خوشبختانه مصدوم نداریم و همه قبراق و بدون آسیب دیدگی برای مبارزه و مدال آوری آماده اند.»
مربی تیم ملی ادامه می دهد : « برای این دوره از مسابقات نفراتی را به اردو دعوت کردیم که در تمام اردوها با تمرینات سخت و فشرده از جان و دل مایه گذاشتند و تابع کادر فنی بودند . احترام و همدلی بین ورزشکاران و کادر فنی ازابتدا جاری بود . در کنارآمادگی جسمانی کاراتهکاها و مصمم با هدف مدال آوری روی تاتامی می روند.»
خوش قدم می گوید : « کادر فنی تمام تلاش خود را کرد و از این مرحله به بعد همه چیز به شرایط روز مسابقه، قرعهکشی و خودباوری کاراته کاها بستگی دارد تا توانایی های فنی خود را درمصاف با نامداران آسیا به نمایش بگذارند . اگرملی پوشان بدون استرس و با همین آمادگی که دراردوها بودند به مصاف رقبا بروند ، کسب مدال دور از دسترس نیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی