نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی دوهوگوپوش ملی پوش به دعوت سازمان تیم های ملی امروز به خانه تکواندو می‌روند تا درباره مسائل مختلفی ازجمله اختلافات موجود بین این دو تکواندوکار با سرمربی تیم ملی ، اعزام به گرندپریکس مسکو و ... گفت وگو کنند .

دعوت فدراسیون از دو ملی پوش تکواندو

به گزارش خبرورزشی ، آرش فرهادیان مدیرسازمان تیمهای ملی با اشاره به جلسه فردا می گوید : « این جلسه صرفا برای پاسخگویی به رفتارهای گذشته است و در دفتر دبیر فدراسیون برگزار می شود . با توجه به سابقه و عناوین این دو تکواندوکار کشورمان نخواستیم کمیته انضباطی تشکیل دهیم ولی درهر صورت باید پاسخگوی رفتارها و برنامههای گذشته باشند.»
فرهادیان ادامه می دهد : « قطعا خدابخشی و اسبقی به گرندپریکس مسکو اعزام نمی شوند و در صورت رسیدن به نتیجه درباره حضورآنها درمسابقه های بعدی تصمیمگیری خواهد شد . اینکه خدابخشی دررقابت های انتخابی حاضر نشد و دیگر مسائل یا اینکه بهنام اسبقی به جای اینکه مشکلاتش را درداخل مجموعه حل کند دائما درفضاهای دیگر حرف می زند مسائلی است که باید در باره آن حرف بزنند.»  
رئیس سازمان تیمهای ملی به عدم حضور رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی اشاره می کند : « این جلسه با حضور دبیر فدراسیون و مسئولان تیم های ملی تشکیل می شود و لزومی ندارد که رئیس فدراسیون دراین جلسه حضورداشته باشد و اگر خروجی مناسبی داشتیم از رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی دعوت میکنیم تا درجلسات بعدی حاضر شوند. به هر صورت تکواندوکاران باید به لحاظ انضباطی با تیم های ملی و فدراسیون هماهنگ تر باشند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی