نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون جودو با برگشت تیم های نوجوانان و جوانان ازقهرمانی آسیا کادرتیم های ملی را تغییرداد . محمد درخشان به محمد منصوری حکم سرمربی جدید تیم ملی راداد . به جای زارعیان . محسن ذکریا مربی شد و محمد کاظمی ، مربی جوانان هم سرمربی شد و سیدمحمود میران کاپیتان پیشین تیم ملی هم مدیر فنی است.

منصوری: تا بازیهای آسیایی سرمربی هستم

به گزارش خبرورزشی،محمد منصوری سرمربی جدید تیم ملی می گوید : « با فدراسیون تا بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به توافق رسیده ام و درصورت تمدید تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو کنار تیم ملی می مانم  چون این ۲ رویداد اهداف اصلی فدراسیون هستند.»

او  به استخدام مربی خارجی اشاهر می کند : « پیش از این گفته شد که مربی خارجی برای سرمربیگری نمی آید . حالا هم فدراسیون جودو با ۲ مربی خارجی مشغول مذاکره است و درصورت توافق آنها به تهران میآیند تا کارشان ارزیابی شود . اگر فدراسیون با مربیان خارجی به توافق نهایی   کند آنها   کمک مربی درکنار تیم ملی هستند.»
منصوری به برنامههای تیم ملی اشاره می کند : « برنامه ریزی خوبی شده تا تیم ملی برای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و پس از آن المپیک ۲۰۲۰ آماده شود. کارمان را از هفته آینده در اردوی تیم ملی با دعوت جودوکاران جوان و امید شروع می کنیم . البته برنامه تمرینی تیم ملی و جوانان  کنارهم و با همکاری کادر فنی دو تیم مثل قبل پیگیری میشود.»
به گفته او ملی پوشان بدنسازی متفاوتی  از جوانان دارند : « اهداف بلند مدت ما بازیهای آسیایی جاکارتا و المپیک توکیواست، اما نیم نگاهی هم به رقابتهای جهانی و مسابقات دیگرداریم، به همین علت جودوکاران تیم ملی برنامه بدنسازی متفاوتی نسبت به جوانان دارند . تیم ملی دو هفته برنامه بدنسازی داردو  بعد تمرینات تخصصی را تا پیکارهای جهانی انجام می دهد.»
سرمربی جدید تیم ملی درباره مسافران رقابتهای جهانی می گوید : « مسابقه های جهانی از ۶ شهریوربه میزبانی مجارستان برگزار می شود و به احتمال زیاد  تیم کاملی اعزام نمیشود . ضمن اینکه به خاطر کمبود زمان برنامه تدارکاتی برون مرزی نداریم . مسابقه انتخابی را قبلا برگزار کرده ایم و ترکیب تیم اعزامی با مشورت کمیته فنی مشخص میشود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی