نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با قرعه کشی مسابقه های کاراته بازیهای جهانی (ورلد گیمز)/ لهستان حریف دور مقدماتی امیر مهدیزاده کاراته کای سبک وزن تیم ملی مشخص شد.

کاراته‌کای برزیلی حریف اول مهدیزاده

به گزارش خبرورزشی ،  زنگ شروع مبارزات وزن 60- کیلوگرم کاراته بازیهای جهانی درگروه A ، فردا امیر مهدیزاده  در گام اول به مصاف بروس داگلاس از برزیل می رود .در پرونده افتخارات حریف برزیلی امیر مهدی زاده دو طلا، یک نقره و یک برنز رقابتهای جهانی دیده می شود.
مبارزه دوم نماینده کشورمان امیر مهدی زاده با  آگوژیل صوفیانی از فرانسه خواهد بود  . صوفیانی در سال 2016 در جای سوم جهان ایستاد و برنز گرفت . امیر کاراته ایران در مبارزه سوم:والدمر ماسیج دراوسکی از  لهستان را پیش رو دارد .
 مبارزات کاراته بازیهای جهانی  ورلد گیمز بصورت دوره ای برگزار می شود و از هر گروه دو کاراته کایی که بیشترین امتیاز را اورده باشند به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند. نفر اول گروه A با نفر دوم گروه B و نفر دوم گروه A با نفر اول گروه B پیکار و نفرات برنده به فینال و نفرات بازنده برای کسب مدال برنز می جنگند.
در بازیهای جهانی،ورلد گیمز برخلاف رقابتهای معمول کاراته در سطح قاره ای و جهانی، سوم مشترک وجود ندارد و فقط یک برنز اهدا می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی