نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اردوي سرنوشت‌ساز تيم‌هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي بزرگسالان براي معرفي تركيب نهايي ملي‌پوشان اعزامي به رقابت‌هاي جهاني فرانسه جمعه و شنبه آغاز مي‌شود. شاگردان علي اشكاني از صبح جمعه و شاگردان محمد طلايي هم از شنبه استارت مي‌زنند تا ضمن انجام برنامه‌هاي آماده‌سازي كادر فني تيم‌هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي، شانس خود براي به دست‌ آوردن دوبنده تيم ملي را افزايش دهند.

نفرات برتر انتخابی، در برزخ خوف و رجا!

به گزارش خبرورزشی،مهرداد مرداني، محمد الياسي، فرشاد بلفكه، پيام بويري، يوسف قادريان، حسين نوري، سيدمصطفي صالحيزاده و شهاب قورهجيلي در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 كيلوي كشتي فرنگي و رضا اطري، بهنام احسانپور، ميثم نصيري، سعيد داداشپور، پيمان ياراحمدي، حسن يزداني، امير محمدي و يدا... محبي نيز در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 86، 97 و 125 كيلو عناوين نخست مرحله نهايي انتخابي تيمهاي ملي را به دست آوردند. با توجه به كنارهگيري قطعي حسن رحيمي و كميل قاسمي مدالآوران المپيكي كشتي آزاد كشورمان از حضور در پيكارهاي جهاني فرانسه به دليل مصدوميت و طي كردن مراحل درماني، همچنين تصميم اخير شوراي فني تيمهاي ملي كشتي آزاد و فرنگي، بعضي نفرات برتر انتخابي تيم ملي مستقيماً جواز شركت در مسابقات جهاني پاريس را كسب كرده و گروهي نيز سرنوشتشان به تصميم كادر فني تيمهاي ملي گره خورد. همين موضوع حساسيت و اهميت رفتار و عملكرد اردونشينان كشتي در مرحله جديد را دوصد چندان ساخته و تعدادي از نفرات برتر انتخابي را در برزخِ خوف و رجا قرار داده است.

اگرچه با كنارهگيري حسن رحيمي و كميل قاسمي، بيش از همه رضا اطري و يدا... محبي شانسشان براي حضور در رقابتهاي جهاني تقويت شد ولي نفرات برتر انتخابي مثل سعيد داداشپور و امير محمدي همچنان در بلاتكليفي و سردرگمي، چشمانتظار تصميم محمد طلايي و همكارانش در كادر فني هستند.

تعداد نفراتي كه در برزخ انتخاب يا حذف از رقابتهاي كشتي فرنگي جهاني فرانسه به سر ميبرند و از جمعه استرس و نگرانيشان مضاعف ميشود، بيشتر از كشتي آزاد است. هرچند يوسف قادريان، حسين نوري و سيدمصطفي صالحيزاده خيالشان راحت است و مسافر پاريس هستند ولي مهرداد مرداني، محمد الياسي، فرشاد بلفكه، پيام بويري و شهاب قورهجيلي نفرات نخست اوزان 59، 66، 71، 75 و 130 كيلوي مرحله نهايي انتخابي، ضمن تلاش براي كسب آمادگي در اردوي اخير كه از جمعه آغاز ميشود، بايد با استرس انتخاب يا حذف هم دست و پنجه نرم كنند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی