نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز فصل ديگري از فوتبال ما آغاز مي‌شود. فوتبال حرفه‌اي، فوتبال پرتنش، فوتبال دعوا، فوتبال نداري، فوتبال اعتراض، فوتبال ايران، فوتبال جام جهاني، فوتبال كي‌روش و برانكو، فوتبال علي دايي، فوتبال پرسپوليس و استقلال و فوتبال...

خوزستان با گرماي طاقتفرساي خود در خنكاي شب به آزادي ميآيد تا قهرمان را در دوره جديد به آزمايش بكشد. اين برانكوي فوتبالدان صبوري عجيبي دارد و تا جاي كيروش را در تيم ملي نگيرد، دستبردار نيست، كيروش هم قطار خود را سوار شده است و ديگر مانعي هم سر راهش نيست، اسدي هم رفت! برانكو در ذهن خود استراتژي انديشه دارد و خوب ميداند در آغاز اين حركت ليگ چگونه شروع كند كه سكوها به تاكتيك تيم گره بخورند و با آن همراه شوند. فولاد در اين هواي دلچسب (براي فولاد) شروعي شگفتانگيز خواهد داشت؟ اما در اهواز و در هواي دمكرده كه نفس بالا نميآيد و اسيدلاكتيك در ماهيچهها سرازير ميشود، تراكتورسازي مقابل استقلال خوزستان به ميدان ميرود.

گرما دشمن يحيي خواهد بود. امير قلعهنويي به مشهد ميرود، هواي معقول و زمين نامعقول و نبرد جانانه. سپيدرود پس از سفر ليگ آزادگان و فراز و نشيبهاي شكننده در تهران با نفت روبهرو ميشود، نفت خامي كه تيمداري را دوست ندارد و حوصله آن را ندارد، براي مديران نفت، فوتبال كيلويي چنده؟ آنها دنبال توتال و دلار هستند، ورزش يعني چه؟! فردا پيكان در تهران با پديده بازي ميكند، در تبريز گسترش با پارس جنوبي روبهرو ميشود كه بازي زيبايي خواهد شد و پارسيها خود را ميآزمايند كه توان ماندن در ليگ را دارند يا خير؟ اما اصفهان و سپاهان و اصفهانيها زمين و زمان را براي شكست علي دايي آماده كردهاند. عجب بازي دلانگيزي خواهد شد. استقلال و منصوريان در آوردگاه برزيل (آبادان) بايد تمام ترديدها و انتقادهاي تماشاگران خود را پاك كنند. آيا در هواي شرجي و دمكرده آبادان، استقلال به اين مهم خواهد رسيد؟ آغاز سختي است براي استقلال و يورش بزرگي از سوي آبادانيها. فصل تازه فوتبال يك بار ديگر در دفتر ليگ ثبت ميشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی