نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقابت‌هاي تور ايراني پينگ‌پنگ در گرگان با قهرماني مهشيد اشتري به پايان رسيد. در اين تور بازيكنان شاخصي چون ندا شهسواري، كاپيتان تيم ملي به جمع چهار نفر برتر نرسيد تا شگفتي رقابت‌ها رقم بخورد و دو بازيكن جوان كشورمان برگزار‌كننده فينال باشند. فينالي كه مهشيد اشتري با نتيجه 4- يك از سد پريناز حاجيلو گذشت و به مقام قهرماني رسيد.

اشتری: آينده اين رشته در دست جوانان است

به گزارش خبرورزشی،قهرمان اين تور خودش نيز معتقد است: «نسل خوبي از پينگپنگ در راه است كه آينده بانوان را تغيير ميدهد.»

* دومين دوره تور ايراني چطور بود؟

سطح مسابقات خيلي بالا بود. بازيكنان شاخصي هم در آن شركت داشتند. بايد گفت اين تور از مطرحترين مسابقات كشورمان است. خوشبختانه توانستم با ارائه بازيهاي خوب به فينال برسم و قهرماني اين فصل را از آن خود كنم.

* فكر ميكنيد جوانان در پينگپنگ به جايگاه خوبي رسيدهاند؟

از چهار سال پيش اين رشته تغييرات عمدهاي داشته است. ديگر جوانان خيلي خوب بازي ميكنند و به نظر من حقشان هست كه در تيم ملي حضور پيدا كنند. مثل اين تور كه ملاطلب خانم شهسواري را شكست دادند و من هم صامت را مغلوب كردم. به هر حال مشخص است كه روي اين رشته كار شده است. فدراسيون هم به جوانان اعتماد خوبي كرده و بازيكنان هم دست از تلاش برنداشتهاند.

* شرايط فعلي خودت به چه صورت است؟

خودم در شرايط آمادگي خوبي به سر ميبرم. در مسابقات آموزش و پرورش هم توانستم به قهرماني برسم و با اول شدن در تور ايراني موفقيتهايم را تكميل كردم.

* كدام ديدارها برايت سختتر بود؟

مسابقه با عاطفه كريمي و مريم صامت. مقابل صامت كه در خانهاش بازي ميكرد برايم با حضور آن همه تماشاگر بسيار سخت بود. خدا راشكر توانستم از سد او بگذرم.

* اهداف آيندهات چيست؟

حضور در المپيك 2020 ژاپن و اينكه تيم ملي بتواند سهميههاي بيشتري را در المپيك با وجود شاخصهايي چون شهسواري، جماليفر، صامتها و...  بگيرد. هر چند كه در راه المپيك بايد به غير از هموطنانم با حريفاني از ازبكستان، قزاقستان و...  روبهرو شوم.

* آينده تيم ملي پينگپنگ بانوان را چطور ميبينيد؟

خيلي خوب ميبينم. خيلي تغيير كرده است. مطمئناً موفقتر ميشويم و سهميههاي بيشتري را هم خواهيم گرفت. بازيكنان خوبي در اين رشته رشد كردهاند. آينده مال آنهاست.

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی