نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همچنان تنیسور مطرح صربستانی با ناکامی‌هایش در رده‌بندی جهانی سقوط می‌کند.

سقوط آزاد جوكوويچ ادامه دارد

به گزارش خبرورزشی، روزهاي تلخ نواك جوكوويچ همچنان ادامه دارد؛ مرد شماره يك سابق تنيس دنيا كه از سال 2011 رفتهرفته سلطهاش بر دنياي تنيس را ثابت كرد، حالا نزديك به يك سال است كه مسير برعكسي را در پيش گرفته و از اوج فاصله گرفته است. اين تنيسباز صرب كه همين هفته گذشته اعلام كرد به دليل مصدوميت نميتواند در ادامه رقابتهاي اين فصل به ميدان برود، حالا در تازهترين ردهبندي برترينهاي تنيس دنيا هم يك پله تنزل داشته و به رتبه پنجم رسيده است! او كه تا اواخر فصل پيش هم براي رسيدن دوباره به جايگاه شماره يكي تلاش ميكرد، حالا بعد از 10 سال بالاخره از جمع چهار تنيسور برتر دنيا خارج شد. در واقع با درخشش نصف و نيمه واورينكا و امتيازاتي كه اين تنيسباز سوئيسي به دست آورد، جوكو يك پله افتاد و جايش را به واورينكا داد.

نواك كه از سال 2007 خودش را به رتبه سوم دنيا رساند، ديگر هيچوقت جمع بيگفور را ترك نكرد تا اينكه بالاخره روز گذشته با انتشار ردهبندي جديد، مشخص شد او جايي بين برترينها ندارد. از اين مورد گذشته او شانس حضور در ادامه رقابتهاي اين فصل را هم از دست داده و به مراتب جايگاهش از چيزي كه الان دارد، پايينتر ميرود. نوله كه تبديل به غولي در دنياي تنيس شده بود، فصل پيش بعد از فتح رولان گروس، تنها گرنداسلمي كه در كارنامه نداشت، ديگر انگيزهاش را از دست داد و به ترتيب از شماره يك، به شماره دو و پايينتر تنزل پيدا كرد.

واورينكا عضو جديد بيگفور

در جدول ردهبندي فعلي هم شرايط بسيار هيجانانگيزي حاكم است؛ اندي ماري، مرد شماره يك تنيس دنيا فاصله زيادي با رافائل نادال، مرد شماره دوي تنيس دنيا ندارد! در واقع اين تنيسباز اسكاتلندي 7750 امتياز دارد و نادال با 7465 امتياز در تعقيب اوست؛ اگر ماري يك بار ديگر بلغزد، رافا نادال ميتواند به عنوان مرد شماره يك جديد تنيس دنيا معرفي شود. البته نبايد از راجر فدرر سوئيسي هم غافل ماند! او با 6545 امتياز در تعقيب دو نفر اول است. به اين ترتيب به نظر ميرسد آخرين گرنداسلم فصل يعني يواس اوپن، نقش تعيينكنندهاي در ردهبندي كلي دنياي تنيس داشته باشد؛ ردهبندياي كه هر آن، نفر اول آن ميتواند تغيير كند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی