نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرونده مرحله اول مسابقه های گرند‌پريکس امروز در سالن چند منظوره CSKA روسیه با مبارزه نمايندگان وزن 68- كيلوگرم بسته می شود .

يعقوبی : برای هدفم می جنگم

ابوالفضل يعقوبی آخرين تکواندوکار ايران كه در گرندپريکس انگلیس نايب قهرماني و گرندپريکس روسیه  و ترکیه  به دو مدال برنز دست یافت ، امروزدرگام اول ریستین مک نیش انگلیس که برنز المپیک نوجوانان 2014 و مدال تورنمنتهای مختلف را در کارنامه دارد می رود و درصورت پیروزی برنده دیدار استرالیا و آرژانتین را پیش رو دارد . 
او از آمادگی اش می گوید : « روزانه دو نوبت تمرينات سرعتي و قدرتي را پشت سر گذاشتم و با برنامه تمرینی كادر فني به آمادگي مطلوبی رسيدهام و براي بهترين نتيجه دراين رقابتها به مصاف حريفانم ميروم .»
تکواندوکار وزن 68 کیلو برای هدفش سختی ها را تحمل می کند : « بعد از قهرماني جهان و با فاصله کم  در اردو حاضر شدم ، شايد اين براي خیلی ها سخت باشد اما من اعتقاد دارم براي   قهرماني بايد همه سختيها را به جان بخرم.»
او روش مبارزه با نامداران را می داند : « درچند سال اخیربا همه رقبا مبارزه کرده و راه پیروزی برآنها را می دانم . به امید خدا بتوانم در این دوره مدال برنز و نقره دوره های قبل را به طلا  تبدیل  کنم.»
يعقوبي گریزی به مدالهای نقره و برنز گرندپريکس دوره های قبل می زند: « تجربه حضور در گرندپريکس های قبلی كمك ميكند در میدان بزرگی که همه نامداران حضور دارند نبايد احساسي مبارزه كرد و بايد با برنامه به مصاف حريف رفت و بهترين نتيجه را گرفت.» 
نایب قهرمان آسیا از حریفان هراس ندارد : « دراين رقابتها بدون توجه به اسم حریفان با تمام قدرت روی شیاپ چانگ می روم  تا با پیروزی از ميدان خارج شوم . تمام تلاشم را ميكنم با خوش رنگترین مدال بیشترین امتياز را بگیرم.»
او به حضورش در جام رياست فدراسيون جهاني اشاره می کند : « از لحاظ جسماني آماده ام. بعد از   گرندپریکس ، تورنمنت آزاد روسيه جام رياست فدراسيون جهاني كه  از 17 مردادماه برای دو روز به میزبانی مسکو برگزار ميشود ، مبارزه می کنم . چون هدف من حضوردرالمپيك 2020 توكيو است و براي رسيدن به اين هدف بايد 4 سال تلاش بي وقفه را در برنامه كار خود قرار داده و و براي هدفم بجنگم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی