نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تفکیک وزارت ورزش و جوانان فعلا منتفی است و توصیه من به همه معاونت ها توجه جدی به مسائل جوانان، گسترش سازمان های مردم نهاد، ایجاد و استقرار خانه های جوان در تمام استان هاست.

سلطانی‌فر : تفکیک وزارت ورزش و جوانان فعلا منتفی شد

به گزارش خبرورزشی ، مسعود سلطانی فر در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه گفت: برنامه جدی من حفظ ثبات و آرامش و بهبود سن مدیریتی در ورزش کشور است و می توان در پنج استان کشور مدیرکل زن داشته باشیم.
وزیر ورزش و جوانان افزود: استقلال فدراسیون ها را به عنوان یک دستاورد مهم دوره حضورم می دانم، ولی ساختار و قانون فدراسیون ها باید بگونه ای باشد که از بابت استقلال آنها خیالمان راحت باشد و امور مدیریتی ورزش کشور دچار اخلال نشود.
سلطانی فر با بیان اینکه بانوان به خوبی می توانند مسئولیت.   بپذیرند، ادامه داد : در این مدت آن را دنبال کردم و الان هم در صورتی که نظر آقای رئیس جمهور باشد باز هم در این جایگاه خدمت کنم و مجلس رای اعتماد بدهد معتقدم در حداقل پنج استان می توانیم مدیر کل ورزش و جوانان زن داشته باشیم.
وزیر ورزش وجوانان ادامه داد  : در مدیریت فدراسیون ها و ستادی و استانی دنبال جوان گرایی هستم و این قول را داده ام که سن مدیریتی ورزش کشور را مناسب تر کنم.
او در باره توسعه ورزش همگانی در دولت دوازدهم گفت: افزایش مشارکت مردم در فعالیت های ورزشی ، توسعه ورزش در بین دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی ، استمرار نهضت جشنواره های همگانی استعدادیابی و تجهیز خانه های ورزش روستایی در سراسر کشور از مهمترین برنامه های ما بود و امیدوارم ادامه پیدا کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی