نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان اسبق وزنه برداری جهان همچنان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان، بستری و تحت درمان است.

فلاحتی نژاد همچنان در بخش مراقبت های ویژه

به گزارش خبرورزشی ، محمدعلی فلاحتی نژاد، دارنده مدال طلای دسته ۷۷ کیلوگرم رقابتهای جهانی سال ۲۰۰۳ چندی پیش به دلیل مشکلات کلیوی و عفونت در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.
درهمین راستا طی چند روز گذشته مسئولان مختلف ورزشی به ملاقات فلاحتی نژاد رفتند که در تازه ترین مورد نیز مسعود سلطانی فر وزیر ورزش با حضور در بیمارستان در جریان روند درمانی این قهرمان بااخلاق و عنوان دار وزنه برداری ایران قرار گرفت.
بنابر این گزارش دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نیزبا توجه به اهمیت موضوع درمان فلاحتی نژاد با حساسیت فراوانی به روند درمانی وی توجه دارد . نوروزی پس از تازه ترین بررسی های خود و پزشکان معالج درباره آخرین وضعیت جسمی فلاحتی نژاد می گوید : «  این قهرمان بااخلاق همچنان به دلیل نارسایی کلیه تحت درمان و دیالیز است، اما به تازگی کبد او نیز کمی درگیر بیماری شده است. دلیل اصلی بستری شدن او در بخش مراقب های ویژه نیزعفونت ریه بود که پزشکان تشخیص دادند او فعلا در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان بستری باشد.»
به گفته رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، فلاحتی نژاد فعلا به دلیل عدم هوشیاری کامل با دستگاه کمکی تنفس می کند، اما با همت پزشکان و همچنین مساعدت و پیگیری وزیر ورزش سعی می شود تا این قهرمان ارزنده هر چه سریعتر به سلامتی قبلی خود دست یابد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی