نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فصل جدید لالیگا ستاره‌های جوانی هستند که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند.

کریس و مسی را فراموش كنيد

به گزارش خبرورزشی، فصل جديد رقابتهاي لاليگا در حالي جمعه شب آغاز شد كه اين بار نه خبري از رئالمادريد و بارسلونا بود و نه ستارههايشان. دو قطب اصلي فوتبال اسپانيا به اين خاطر كه بامداد پنجشنبه در ديدار برگشت سوپرجام اسپانيا به ميدان رفتند در روز افتتاحيه غايب بودند. در شرايطي كه كريستيانو رونالدو و ليونل مسي كمكم پا به سن ميگذارند انتظار ميرود امسال چهرههاي جديدي فرصت خودنمايي پيدا كنند. پس بيخيال كريس و مسي شويد، پديدهها در راه هستند.

كيپا آريزابالاگا

پس از درخشش درون دروازه وايادوليد در ليگ دسته اول اسپانيا، به اتلتيكو بيلبائو بازگشت و به دروازه تيم زير 21 سالههاي اسپانيا هم رسيد. كيپا با 8 كلينشيت در فصل گذشته توانست به تيم ملي اسپانيا نيز دعوت شود. رسانههاي اسپانيايي از او به عنوان جانشين كيلور ناواس در رئالمادريد ياد ميكنند.

تئو ارناندس

مدافع 19 ساله رئالمادريد، سال گذشته به طور قرضي در آلاوس بازي ميكرد. او يكي از مهرههاي اصلي تيم در راه رسيدن به فينال جامحذفي و حضور در نيمه بالاي جدول بود. تئو امسال به جمع كهكشانيها برگشته و انتظار ميرود زينالدين زيدان او را بيشتر مورد استفاده قرار دهد.

دني سبايوس

با تيم زير 21 سالههاي اسپانيا قهرماني اروپا را به دست آورد و يكي از بهترين بازيكنان آن تورنمنت شد. وقتي با بتيس از سقوط به دسته پايينتر نجات پيدا كرد، از بين رئالمادريد و بارسلونا كهكشانيها را انتخاب كرد. بازي كنار هافبكهاي تاپي همچون توني كروس، لوكا مودريچ و كاسميرو تجربه سبايوس را افزايش ميدهد.

كارلوس سولر

فصل گذشته توانست خودش را در تركيب والنسيا جا كند و رفته رفته به مهرهاي ثابت در وسط زمين اين تيم تبديل شود. سولر از 7 سالگي توسط والنسيا كشف شد و قبل از اينكه انتقالش به منچستريونايتد نهايي شود قرارداد جديدي با والنسيا امضا كرد. اگر كارلوس همين روند را ادامه دهد پيشنهادهاي بهتر از 25 ميليون يورو دريافت خواهد كرد.

ماركو آسونسيو

از همين بازي سوپرجام اسپانيا نشان داد كه امسال ميخواهد خودش را به عنوان ستاره جديد رئالمادريد معرفي كند. او سال 2014 با 4 ميليون پوند به سانتياگو برنابئو آمد و پس از دو سال نيمكتنشينيهاي متعدد، اكنون به حدي رسيده است كه در بازيهاي بزرگ مورد اعتماد زيدان واقع شود.

آدالبرتو پناراندا

هم سبك بازياش شبيه نيمار برزيلي است و هم چهره و مدل موهايش. پناراندا همراه با تيم زير 20 سال ونزوئلا به فينال جام جهاني رسيد و آنجا بود كه توجه مأموران استعدادياب اروپايي را به خود جلب كرد. او كه عضو باشگاه واتفورد است امسال به مالاگا قرض داده شده تا در لاليگا شانسش را امتحان كند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی