نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون بوکس با سرمربی کوبایی تیم ملی قطع همکاری می کند . با اینکه فدراسیون بوکس قبلا حرف از تمدید قرارداد فرناندز خیمنز تا بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا زده بود ، اما ظاهرا خیمنزسرمربی کوبایی زودتر از بوکس ایران جدا می شود . او که قراردادش 10 دی ماه تمام می شود، حالا که از مرخصی یک ماهه استفاده نکرده ، مثل بقیه مربیان خارجی زودتر از موعد برای همیشه می رود.

سرمربی کوبایی بوکس می رود یا می ماند؟

به گزارش خبرورزشی، افشین داوری سرپرست فدراسیون دراین باره می گوید : « بحث این نیست که بخواهیم قرارداد سرمربی کوبایی تیم ملی را به پایان برسانیم ، بلکه برای همکاری با خیمنز تابع تصمیمات کمیته فنی هستیم . اگر کمیته ازعملکرد خیمنز رضایت داشته باشد ،  با او ادامه می دهیم ، وگرنه  قطع همکاری می کنیم.»
به گفته او سرمربی کوبایی تا 10 دی ماه می ماند : « خیمنز تا پایان قراردادش ، به کارش ادامه می دهد و بعد با نظر کمیته فنی برای ادامه فعالیتش  تصمیم گیری می کنیم . ممکن است با انتخاب کمیته فنی  و  نظر دوستان  به این نتیجه برسیم که او در جای دیگر به ما کمک کند . البته ما برای خیمنز درچهارماه  مانده قراردادش برنامه داریم ، تصمیم داریم او را برای دوماه  به استانهای مختلف اعزام کنیم تا به عنوان مدرس درچهاراستان فعال  به  آموزش بپردازد.»
او ادامه می دهد : « خیمنز حدود هفت ماه  سرمربی است ، اما  تیم ملی مسابقه زیادی نداشته است . در واقع تیم مشخص و ثابتی نداریم به همین خاطر مسابقات کشوری را بدون سهمیه بندی برگزار میکنیم تا اردوی تیم ملی با نفرات بیشتر برپا شود و بتوانیم از بین آنها شاکله تیم ملی را شناسایی کنیم.»
داوری درباره  تغییر اعضای کمیته فنی ادامه می دهد : « کمیته فنی فدراسیون را با استفاده از نفرات جوان و پیشکسوت تشکیل می دهیم  تا بهترین تصمیمات ، طبق خرد جمعی گرفته شود و اشتباهات کمتری داشته باشیم . اول ورود به فدراسیون مطالعاتی روی مجموعه  بوکس و منابع انسانی آن داشتم و با استفاده از نظرات اهالی بوکس امیدواریم برنامهها به خوبی عملیاتی شود.»
او به تغییرشیوه برگزاری مسابقات قهرمانی ایران ، انتخابی تیم ملی اشاره می کند : « مسابقه های بوکس قهرمانی ایران ، انتخابی تیم ملی طبق برنامه  قبلی ، اول تا ششم آبان به میزبانی کردستان برگزار میشود . با تغییرات  در مسابقات ، رقابتها طبق مسابقات جهانی و آسیایی برگزار می شود و درنهایت ۶ نفر برترهر وزن به اردوی تیم ملی می رسند . با انتخابی درون اردویی هریک ماه تا ۴۵ روزه  ترکیب ثابت تیم ملی شناسایی می شود.»
سرپرست فدراسیون بوکس به مربی پیشین تیم ملی چراغ سبز نشان داد : « احدی یکی از مربیان باتجربه و گزینه خوبی برای بوکسورها است . تیم ملی میتواند از اکبر احدی، علی مظاهری و چهرههای دیگر که تعدادشان کم نیستند استفاده کند . بوکس ایران مربیان بااستعدادی دارد که باید به چشم بیایند تا به نتیجه  برسند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی