نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداداد عزیزی از خاطره‌انگیزترین بازیکنان تاریخ بازی‌های ایران و کره‌جنوبی است. در بازی معروف ۶ بر ۲ خداداد عزیزی یک گل زد، یک پنالتی گرفت و ۲ پاس گل داد و روی ۲ گل دیگر هم تأثیرگذار بود.

خداداد:مطمئن هستم کل فوتبال کره حریف سرزبان و ضرب‌المثل‌های کی‌روش نمی‌شوند

 حماسهساز ملبورن از جمعه برای گشت و گذار به روسیه سفر کرده است. گفتوگویی تلفنی با او انجام دادیم که میخوانید.

* در کدام شهر روسیه هستید؟

تا دیروز سنپترزبورگ بودیم و حالا در سوچی هستیم.

* شرایط آب و هوا چطور است؟

تابستان روسیه هوای خوبی دارد و در سنپترزبورگ هوا بالای 12،10 درجه و البته مرطوب بود. شنیدم دلیل رطوبت به خاطر گردبادهای دریای بالتیک است. سوچی هم واقعاً زیباست و دمای هوایش حدوداً ۲۵ درجه است. دیروز آفتابی بود و هواشناسی پیشبینی کرده امروز رعد و برق و کمی هم بارندگی خواهد بود.

* عصر امروز تیم ملی با کرهجنوبی بازی دارد، این مسابقه را تماشا میکنید؟

واقعاً نمیدانم، اگر فرصت باشد میبینم چون با تور یکی از رفقا به روسیه آمدهام و اگر قرار باشد از صبح بروند بیرون و شب برگردند نمیتوانم بازی را ببینم ولی اگر در ساعت بازی هتل باشم باید از متصدی هتل بخواهم کانال پخش مسابقه را برایم باز کند.

* کره اگر ببازد شانس صعودش به جام جهانی خیلی کم میشود، این موضوع میتواند باعث شود آنها برای تیم ملی دردسر درست کنند؟

کره سالهاست فوتبالش حرفهای شده و نمیتوانم بگویم میآیند و جلوی ایران احساسی بازی میکنند ولی مسلماً استرس آنها بیشتر از تیم ماست. ایران صعودش به جام جهانی قطعی شده و با آرامش و اعتماد به نفس وارد میدان میشود. هر چه از دقایق مسابقه بگذرد ذهن بازیکنان حریف بیشتر تحت فشار قرار میگیرد و با یک برنامه خوب میتوان به کره هنگام حملاتش ضربه زد. به نظر من بهترین روش پرس کردن کره، خراب کردن بازیسازی نفرات خط میانی این تیم با دوندگی و پوششدهی مناسب است. کارلوس کیروش شناخت خیلی خوبی از فوتبال آسیا دارد و خودش میداند چطور باید برای چندمین بار یقه کره را بگیرد. البته این مسابقه را دستکم نگیرید چون حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و برای بردن به آب و آتش میزند.

* یقهگیری از 3،2 روز قبل در مصاحبهها شروع شده است.

فوتبال فقط داخل چمن نیست و جنگ لفظی و رسانهای نیز گاهی در دستور کار قرار میگیرد. من نمیدانم چه حرفهایی رد و بدل شده چون مسافرت هستم اما مطمئنم کل فوتبال کره حریف سرزبان و ضربالمثلهای کیروش نمیشوند. (خنده)

* دوستداشتنیترین بازی ایران و کره برای شما همان بازی معروف ۶ بر ۲ است؟

بله وقتی بتوان بازی ۲ بر یک عقبافتاده را به پیروزی ۶ بر ۲ تبدیل کرد یعنی کار بزرگی صورت گرفته است. کره در آن ایام مالدیو یا گوام نبود، یکی از قدرتهای فوتبال آسیا به شمار میرفت، آن پیروزی باعث غرور فوتبال کشورمان شد و خیلی ارزشمند بود.

* ماه آینده هم به سفر تفریحی دو هفتهای میروید؟

اشکال دارد؟ (خنده) چند سال حرص فوتبال را خوردم و حالا کمی سفر میکنم و لذت میبرم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی