نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک زندگی تمام رزمی . ازدواج دو تکواندوکارملی پوش دریک ماه گذشته نقل محافل خبری و ورزشی شد . مهران عسگری خواهرزاده ، فریبرزعسگری سرمربی تیم ملی تکواندو و نورتاتار تکواندوکار تیم ملی ترکیه که دو مدال نقره و برنز المپیک لندن و ریو را درکارنامه افتخاراتش به ثبت رسانده است .

عسگری : به کوچینگ همسرم درالمپیک توکیو فکر می کنم

به گزارش خبرورزشی ، این زوج رزمی کار که به تازگی ازدواج کردهاند . پیوند تمام رزمی آنها نیز فرمول پیچیدهای نداشت . جرقه این آشنایی درالمپیک دانشجویان جهان کره جنوبی زده شد ، یک خواستگاری سنتی و در نهایت ازدواج . 
مهران عسگری عضو پیشین تیم ملی تکواندو از نحوه آشنایی اش با نورتاتار می گوید : « اولین دیدار ما درالمپیک دانشجویان جهان کره جنوبی بود . زمانی که من درایران زندگی میکردم تصمیمی برای ازدواج نداشتم و حتی درآن مقطع یک پیشنهاد از برزیل با مبلغ خوبی داشتم اما با توجه به اینکه این آشنایی رقم خورد من ماندگار شدم ، جالب این که وقتی این موضوع را به خانوادهام گفتم آنها شوکه شدند ، به آنها گفتم باید برای مراسم خواستگاری راهی ترکیه شویم . آنها تصور میکردند آنها را سر کار گذاشتم، به هر حال قسمت ما هم این بود و حالا از این اتفاق خیلی خوشحالم.»
عضو پیشین تیم ملی تکواندو به مراسم خواستگاری اشاره می کند : « قرار بود هر دو در مسابقات اوپن ترکیه شرکت کنیم اما متأسفانه نورتاتار درتمرینات انگشت پای من را شکست و این مسابقه را از دست دادم . در آن زمان پدر و مادرم در ترکیه بودند و قرار بود مراسم خواستگاری را تدارک ببینیم که ۲ روز پس از آن مراسم خواستگاری درمنزل نورتاتار برگزار شد.»
مهران عسگری به مراسم ازدواج شان اشاره می کند : « ۲۱ مردادماه رسماً مراسم ازدواج مان را جشن گرفتیم البته ما از قبل عقد کرده بودیم اما به خاطر ترافیک کاری مراسم جشن ازدواج ما یک مقدار طول کشید و درحال حاضر نیز درآنتالیا زندگی میکنیم .» او درباره حضور اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مراسم جشن ازدواج آنها می گوید : « رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه ۱۰ روز قبل از جشن ازدواج ما شخصاً با همسرم تماس گرفت و اعلام کرد کهً درعروسی ما حضور خواهد داشت. او فقط برای مراسم عروسی ما آمد.»
عضو پیشین تیم ملی تکواندو به کوچینگ همسرش درالمپیک توکیو فکر می کند : « تمام تلاشم را میکنم یا به عنوان مربی یا به عنوان هم تیمی کنار همسرم درالمپیک توکیو باشم، چون شرایط من برای مسابقه دادن درترکیه فراهم شده است و فقط منتظر پاسپورتم هستم تا بتوانم استارت بزنم اما تمام قد کنار نور هستم تا انشاالله کارنامه ورزشی او مدال طلای المپیک تکمیل شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی