نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی آلمان، نروژ را گلباران کرد و انگلیس از شکست برابر اسکاتلند به پیروزی رسید.

آلمان شش‌تایی کرد، انگلیس از باخت به برد رسید

به گزارش خبرورزشی، با برگزاری چند دیدار در 3 گروه هشتمین هفته رقابتهای انتخابی جامجهانی 2018 در این گروهها خاتمه پیدا کرد.

در مهمترین بازی و از گروه C، آلمان برابر نروژ قرار گرفت و با 6 گل مهمانش را شکست داد. گلهای ژرمنها را مسوت اوزیل، جولیان دراکسلر، تیمو ورنر (دو گل)، لئون گورتسکا و ماریو گومز به ثمر رساندند. آلمان با این پیروزی 24 امتیازی شد و در یک قدمی صعود به جام جهانی قرار گرفت.

در دیگر بازیهای این گروه ایرلند شمالی با دو گل چک را شکست داد و جمهوری آذربایجان پنج بر یک برابر سن مارینو پیروز شد. ایرلند با 19 امتیاز تیم دوم گروه است و هنوز شانس صعود به عنوان تیم اول را دارد.

در گروه F نیز، انگلیس دو بر یک اسلواکی را شکست داد. ابتدا تیم مهمان به گل رسید اما انگلیس توانست با گلهای اریک دایر و مارکوس رشفورد شکست را به پیروزی تبدیل کند. میزبان با کسب سه امتیاز بازی 20 امتیازی شد و خود را به جام جهانی نزدیک کرد. در این گروه اسکاتلند با دو گل مالت را شکست داد و اسلوونی چهار بر صفر لیتوانی را پشت سر گذاشت.

بازیهای گروه E نیز در این شب برگزار شد. دانمارک توانست چهار بر یک ارمنستان را شکست بدهد و با 16 امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرد. لهستان صدرنشین با سه گل قزاقستان را شکست داد و مونتهنگرو نیز یک بر صفر برابر رومانی پیروز شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی