نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مهم ترین قسمت های اظهارات کارلوس کی روش در پایان دیدار مقابل سوریه جایی بود که گفت برخی بازیکنان تیم ملی نتوانستند زمانی که تیم تحت فشار سوریه بود خوب عمل کنند.

حقیقتی که کی روش درباره تیم ملی متوجه شد

به گزارش خبرورزشی، اتفاقی که در آخرین دیدار تیم ملی در مقدماتی جام جهانی رخ داد هرگز در طول این رقابت ها برای تیم ملی رقم نخورده بود. تیم ملی در آخرین دیدار خود در این مرحله برای اولین بار مقابل یک تیم عقب افتاد.
تیم ملی در حالی که در اندیشه ثبت یک پیروزی مقتدرانه در گام پایانی بود در نیمه اول مقابل سوریه گل دریافت کرد و درست پس از این گل شاهد یک تیم ملی جدید بودیم. شاگردان کی روش زمانی که برای اولین بار در یک سال گذشته زیر فشار قرار گرفتند در برخی دقایق نتوانستند این وضعیت را مدیریت کنند و تمرکز لازم را نداشتند. تعویض های کارلوس کی روش نیز به خوبی این مسئله را اثبات می کرد. کی روش در پایان نیمه اول روزبه چشمی را به جای علی کریمی هافبک دفاعی تیمش وارد میدان کرد بازیکنی که در نیمه اول کم اثر ظاهر شده بود. سرمربی تیم ملی همچنین دقایقی بعد محمد انصاری مدافع مرکزی تیمش را از زمین بیرون کشید و پورقاز را به جای او وارد میدان کرد.
زمانی که تا پیش از دقیقه 60 دو ستون تیم خود، هافبک دفاعی و مدافع مرکزی را از زمین بیرون می برید مشخص است که از سازماندهی تیم خود راضی نیستید. کی روش مقابل سوریه شاهد عملکرد ورژنی متفاوت از تیم ملی ایران بود. او سرانجام تیمش را در موقعیت عقب افتادن از حریف مشاهده کرد اتفاقی که احتمالا بارها در جام جهانی برای ایران رخ خواهد داد و از این رو فشار این دیدار به لحاظ فنی برای کی روش خوب بوده چرا که متوجه شد تیمش در این شرایط چطور بازی می کند.
تیم ملی ایران تابستان سال آینده در جام جهانی 2018 به میدان خواهد رفت و در آن رقابت ها باید خود را آماده چنین شرایطی مقابل رقبایش کند. تیم ملی باید بتواند به همان اندازه که زمانی از حریف خود پیش است خوب عمل می کند در زمان عقب افتادن از حریف نیز مقتدر عمل کند. گل خوردن مقابل سوریه این سود را برای تیم ملی داشت که در شرایط تازه قرار گرفت و کی روش نیز متوجه شد تیمش تحت فشار چگونه عمل می کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی