نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرحله ششم از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته با حضور نمایندگان ایران از امروز به میزبانی آلمان در شهر لایپزیک آغاز می شود.

حریفان کاراته ایران در لیگ جهانی آلمان

به گزارش خبرورزشی ، این دوره از مسابقات با حضور ۱۳۸۴ کاراته کا از ۸۷ کشور به مدت سه روز برگزار خواهد شد. در این رقابتها هشت کاراته کای ایرانی نیز حضور دارند که دو نماینده در بخش زنان و ۶ کاراته کا در بخش مردان به رقابت خواهند پرداخت.
،سحر شیروانی در وزن ۵۰- کیلوگرم زنان  دور نخست به مصاف «اینس گردینس» از کرواسی می رود و در صورت برتری برنده لهستان و بلارس را پیش رو دارد. 
پگاه زنگنه در وزن ۶۸- کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف «کاترینه پترسون» از دانمارک می رود و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه اتریش و استرالیا می رود. 
 امیرمهدیزاده دروزن ۶۰ - کیلوگرم بعد از یک دور استراحت با برنده مبارزه ایتالیا و ماکائو مبارزه می کند.  سعید احمدی دروزن ۶۷- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف «نیکولاس سانتانا» از شیلی می رود.  «روبرت آواکیان» دیگر ایرانی حاضر در این وزن به مصاف نماینده مجارستان می رود. 
 علی اصغرآسیابری در وزن ۷۵- کیلوگرم  دور نخست«کارل میستر» از آلمان را پیش رو دارد و سپس به مصاف«دمنیک ویکلس» از تریندادو توباگو خواهد رفت . 
 مهدی خدابخش ۸۴- کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف «آنتوان عیساکوف» از بلاروس می رود و در ادامه به دیدار «الساندور رلا» از ایتالیا می رود. در همین وزن ذبیح الله پورشیب «فورکان انوگول» از ترکیه می رود و در ادامه برنده صربستان و روسیه را پیش رو خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی