نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با انجام قرعه کشی رقابتهای جودو قهرمانی جوانان جهان نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

جودوکاران ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرورزشی ، رقابتهاي جودو قهرماني جوانان جهان در شرایطی 26 تا 30 مهر ماه در زاگرب کرواسی برگزار می شود که ساعتی پیش قرعه کشی این رقابتها انجام شد و جودوکاران کشورمان حریفان خود راشناختند.
طبق قرعه فردا  و در نخستین روز این رقابتها در جدول 47 نفره وزن  60-  کیلوگرم جعفر فیروزآبادی ابتدا برابر جودوکار کشور قرقیزستان به میدان می ژرود و در صورت پیروزی به مصاف جودوکار مراکش خواهد رفت.
 66 -کیلوگرم پنج شنبه 27مهر ماه علیرضا خجسته جودوکار نپالی را پیش رو دارد، برنده ژاپن و ایتالیا حریف خجسته در دور دوم خواهد بود، در این وزن 52جودوکار حضور دارند.
جمعه 28مهر ماه در سومین روز این رقابتها در جدول 52 نفره وزن 81 - کیلوگرم جواد مرادی در گام نخست برابر جودوکاری از کشور فرانسه به میدان می رود و در مبارزه دوم حریفی از برزیل را پیش  رو دارد و قاسم باغچقی در جدول 45 نفره وزن 90 -کیلوگرم ابتدا جودوکار برزیلی را پیش رو دارد و در مبارزه دوم به مصاف حریفی از پرتغال خواهد رفت.
شنبه 29مهر ماه در روز پایانی مبارزات انفرادی در ورن  100- کیلوگرم و درظ حضور 31 جودوکار ، علی پرهیزکار در گام نخست برابر نماینده اتریش به میدان می رود، برنده اسلونی و فنلاند حریف پرهیزکار در مبارزه دوم خواهد بود همچنین حمیدرضا ملک زاده در وزن به اضافه 100کیلوگرم ابتدا با جودوکار ایالات متحده امریکا مبارزه می کند و در مبارزه دوم برابر جودوکار هلند به میدان می رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی