نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدارسیون فوتبال اسپانیا به بازیکنان تیم ملی بدهی سنگینی دارد که باید تسویه کند.

بدهی 10 میلیونی فدراسيون فوتبال اسپانيا به بازيكنان ملی‌پوش

به گزارش خبرورزشی، فدراسيون فوتبال اسپانيا حدوداً 10 ميليون يورو به مليپوشان اسپانيايي بدهكار است. اين بدهي در حقيقت رقم حق پخش تصاوير اين بازيكنان است. از جام جهاني 2014 برزيل به بعد، مسئولان فدراسيون فوتبال اسپانيا، پولي را از اين بابت به بازيكنان پرداخت نكردند و اين اتفاق در حالي رخ داده كه بازيكنان بارها و بارها اين پول را از مسئولان طلب كردهاند.

قرار بر اين است هر يك از بازيكنان بخشي از پول حاصل از تبليغاتي كه به خاطر حضور در اردوهاي تيم ملي، در كنفرانسهاي خبري و يا شركت در تبليغات مختلف تلويزيوني يا تبليغات چاپي را دريافت كند و هر يك از بازيكناني كه در اردوها حضور مييابند بخشي از اين قراردادها را دريافت ميكنند. از سال 2014 بود كه مسئوليت اين موضوع بر عهده مديران فدراسيون قرار گرفت و اين در حالي بود كه تا پيش از آن، مديران اجرايي كه روز به روز در كنار تيم ملي اسپانيا بودند، اين مسئوليت را بر عهده داشتند. خوان پاردون مسئوليت انجام اين پرداختها را بر عهده گرفت ولي از جام جهاني برزيل به بعد هنوز پولي به بازيكنان اسپانيا پرداخت نشده.

تعدادي از بازيكنان لاروخا، تماسهايي را با فدراسيون برقرار كرده و در مورد اين رقم بدهي (مجموعاً 10 ميليون يورويي) به آنها نكاتي را يادآور شدهاند و قرار بر اين است دفعه بعد، با ارسال يك فكس، درخواست خود را به صورت كتبي و رسمي به فدراسيون ارائه دهند. درخواستي كه بر پايه تعهد حاصل شده ميان بازيكنان تيم ملي اسپانيا و فدراسيون فوتبال اين كشور وجود دارد. بازيكنان تيم ملي اسپانيا خواهان حل شدن اين مشكل هستند تا اينكه چيزي يا مشكلي نتواند در مسير درخشش اسپانيا در جام جهاني 2018 روسيه خللي ايجاد كند. لازم به ذكر است فدراسيون فوتبال اسپانيا در سالهاي اخير در شرايط و لحظات سختي گرفتار شده بود ولي حالا اين مشكلات برطرف شده و آنها در موقعيت مناسبي هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی