نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندرس اینیستا موفق شد بعد از مدتها برای بارسا گل بزند.

پای اينيستا بعد از 23 ماه به گلزنی باز شد

به گزارش خبرورزشی، آندرس اينيستا، كاپيتان باتجربه و محبوب بارسلونا شنبهشب و در ديدار خانگي تيمش مقابل مالاگا، موفق شد بعد از 23 ماه در رقابتهاي لاليگا به گل برسد. او در اين بازي در تركيب اصلي تيمش قرار داشت و موفق شد روند ناكامياش در گلزني در لاليگا كه نزديك به دو سال ميشد را بشكند. او گل دوم بارسا در اين بازي را در دقيقه 56 مسابقه و با بهرهگيري از پاس فوقالعاده ليونل مسي به ثمر رساند. اينيستا كه از سمت چپ وارد محوطه جريمه حريف شد، ضربه محكمي به توپ زد و همين ضربه كافي بود تا توپ وارد دروازه مالاگا شود.

اين گل جشن خوبي براي تمديد مادامالعمر قرارداد اينيستا بود. آخرين باري كه او در رقابتهاي لاليگا موفق به گلزني براي بارسلونا شده بود، به تاريخ 21 نوامبر سال 2015 برميگشت. در آن زمان او گل سوم تيمش در شب برد 4 بر صفر بارسا مقابل رئال در سانتياگوبرنابئو را به ثمر رساند.

گلي كه اينيستا شنبهشب وارد دروازه مالاگا كرد، چهارمين گلي بود كه او در رقابتهاي لاليگا به مالاگا زده و بدين ترتيب ميتوان مالاگا را قرباني محبوب و مورد علاقه او در لاليگا دانست.

اينيستا: درك ميكنم كه مالاگاييها ناراضي باشند

در پايان بازي شنبهشب آندرس اينيستا در گفتوگو با خبرنگاران به آناليز عملكرد تيمش پرداخت. او در مورد گل اول تيمش كه با جنجالهاي زيادي همراه بود و توپ بعد از خروج از زمين به داخل زمين برگشته و منجر به گل شده بود، گفت: «اين حس وجود داشت توپ از زمين بيرون رفته ولي من هنوز صحنه تكرار آن لحظات را نديدهام. اين تصميمات بايد در عرض چند ثانيه گرفته شود. داور تصميم گرفت اعلام كند توپ از زمين خارج نشده. اين براي ما اتفاق مثبتي بود؛ چون به گل رسيديم ولي ميتوانم درك كنم مالاگاييها به خاطر اين صحنه ناراضي و ناراحت شده باشند.» او در مورد سختي بازي تيمش مقابل مالاگا گفت: «پيشبيني يك بازي ساده را نكرده بوديم. مالاگا هميشه كار را براي ما سخت ميكند. ميدانستيم گلزني در اين بازي كار سختي است. حالا خوشحاليم چون 3 امتياز بسيار مهم را به دست آورديم.»

اينيستا در مورد بازي بعدي تيمش در جامحذفي اسپانيا گفت: «سعي ميكنيم در جامحذفي عملكرد خوبي داشته باشيم و از عنوان قهرمانيمان دفاع كنيم. بايد سعي كنيم توانمان را هرچه سريعتر بازيافته و به بازي بعد فكر كنيم.»

 

 

 

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی