نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی در واقع یک فرصت ملی مهم است و باید قدر آن را بدانیم.

منتقدان تیم ملی آفتابی شدند/ حمایت از تیم ملی، وظیفه هر ایرانی

به گزارش خبرورزشی، منتقدان تیم ملی سردرگم هستند. آنها ده ها ایراد از کارلوس کی روش و تیمی که ساخته، گرفتند اما در نهایت چه شد؟ تیم ملی با سربلندی و پس از روسیه و برزیل، جواز صعود به جام جهانی را کسب کرد تا چشم جهانیان از این موفقیت ما در خاورمیانه گِرد شود! منتقدان اما همچنان دل شان می خواهد از تیم ملی و کی روش ایراد بگیرند یا انتظارات را بالا ببرند. 
این منتقدان که دیگر عزیز اهالی فوتبال هم نیستند، اعتقاد دارند تیم ملی باید از گروه خود صعود کند و در جام جهانی درخشش قابل قبولی داشته باشد. البته ساده لوحانه است که بگوییم کی روش می خواهد تیمش را برای باختن به جام جهانی ببرد. هیچ کس در ایران به اندازه کی روش دوست ندارد تیم ملی ایران موفق شود زیرا شغل او به گونه ایست که موفقیت تیم ملی، نقش حیاتی در کارنامه اش ایفا می کند و نشان می دهد مسئولیتش را به خوبی از سر گذرانده است. 
کی روش برخلاف تمام ما ایرانی ها، اهل برنامه ریزی درست و مو به مو است. او به موقع تیمش را به روسیه برد و حالا در حال برنامه ریزی برای انجام بیشتری بازی تدارکاتی است تا شانس تیم ملی کشورمان را برای کسب بهترین نتایج در تاریخ جام های جهانی بالا ببرد. 
پس از تجربه موفق بازی با توگو و روسیه در تعطیلات قبلی لیگ، حالا قرار است تیم ملی فوتبال کشورمان در دو تاریخ ۱۹ و ۲۳ آبان که روزهای فیفا هستند دو بازی دوستانه دیگر و بسیار مهم را پشت سر بگذارد. 
تیم ملی ابتدا در وین و در تاریخ ۱۹ آبان به مصاف پاناما می رود که برگزاری این بازی از سوی فدراسیون نهایی شده است. همچنین در تاریخ ۲۳ آبان در کیف نیز یک بازی دیگر مقابل تیم ملی اوکراین خواهیم داشت که هر دو بازی، برای ایران یک فرصت مهم جهت آماده سازی است. 
آنهایی که تا نوک بینی شان را می بینند، به این دو بازی مهم تدارکاتی نیز ایراد وارد می کنند. همان ها که فکر می کنند موفقیت های باشگاهی بر موفقیت های ملی ارجحیت دارد! به هر حال وظیفه هر فرد ایرانی است که در فاصله اندک باقی مانده تا جام جهانی، پشت تیم ملی کشور که با پرچم ایران وارد جام جهانی می شود، باشد و از شاگردان کارلوس کی روش و برنامه ریزی این مربی پرتغالی حمایت کند. به اندازه کافی منتقدان تیم ملی جسور و پرحرف هستند که بعدها هم بتوانیم برای خواندن یا شنیدن نظرات شان وقت بگذاریم. امروز فقط روز حمایت از تیم ملی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی