نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عملکرد جودوکاران جوان ایران در رقابتهای جهانی کراوسی به قدری ضعیف بود که صدای رییس فدراسیون را هم در آورد . طوری که قرار است امروز در جلسه ای با کادر فنی دلایل ناکامی را بررسی کنند .

جلسه اضطراری با کادر فنی جوانان

درخشان به خبرورزشی می گوید : « اردوها و برنامه های  مختلفی برای تیم   تدارک دیده بودیم به همین دلیل ازعملکرد شان رضایت ندارم  ، دنبال مقصر نیستم و نمی خواهم تقصیر را   گردن یک نفر بیندازم  و خودم از زیر بار مسئولیت شانه خانه خالی کنم.امروز با  برگشت تیم بلافاصله نشستی با کادر فنی داریم تا توضیحات آنها را درباره شرایط مبارزات جویا شوم . جوانان ایران با امکانات مناسب و بدون کمبودی آماده شدند به همین خاطر می خواهیم  دلایل نرسیدن به هدفمان را شناسایی کنیم.»
رئیس فدراسیون  به تغییر کادر فنی جوانان اشاره می کند : «  تغییرات و نیازها مکمل یکدیگر هستند و فکر می کنم باید در برنامه ها تغییراتی بدهیم . نه تنها کدر فنی تیم های ملی که  هر بخش از فدراسیون که نیاز باشد تغییر  می دهیم. » 
او تداخل تمرین تیم ملی با جوانان را قبول ندارد :« هنوز به این باور نرسیده ام ، اما می تواند یکی ازناکامی دلایل باشد . معتقدم تیم جوانان باید شخصیت مجزا پیدا کرده تا نفرات آن به مرور زمان به تیم ملی بییند.»
او برای تقویت کادرفنی مربی خارجی جذب می کند : « برای تقویت کادرفنی   دنبال جذب مربی خارجی هستیم و حالا حضور دو مربی کره شمالی در ایران مراحل نهایی را سپری می کند تا   به کادر فنی تیم های ملی اضافه شوند و تیم ملی را برای مسابقات بعدی  و بازیهای آسیایی جاکارتا آماده کند .» 
درخشان درباره برنامه های بعدی تیم ملی ادامه می دهد : « تیم ملی آخر هفته به ابوظبی می رود تا در مسابقات بین المللی این کشور حاضر شود. جودوی جهان هر روز   پیشرفت   می کند و برای عقب نماندن باید در رویدادهای گوناگون شرکت کنیم تا رنکینگ جودوکاران بهبود پیدا کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی