نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون هندبال برای حضور در هفتاد و یکمین کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی هندبال و شرکت در مجمع آسیا راهی ترکیه شد .

رحیمی نماینده ایران درکنگره جهانی و آسیایی هندبال

به گزارش خبرورزشی ، هفتاد و یکمین کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی هندبال در حالی از فردا به مدت دو روز و برای اولین بار در ترکیه برگزار می شود که قرار است رئیس این مجموعه و اعضای هیات رئیسه برای چهار سال دیگر معرفی شوند . همزمان با این کنگره که ۱۱ و۱۲  نوامبر برگزار خواهد شد مجمع انتخاباتی دو کنفدراسیون هندبال آسیا و آفریقا نیز برپا می شود.
به همین منظور علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال ایران نیز پنجشنبه شب تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد.
رحیمی قبل از سفرش گفت : ایران نیز برای عضویت و قبول مسئولیت در بخش های مختلف کمیته های آسیا و فدراسیون جهانی نفراتی را معرفی کرده است .
کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی درحالی درآنتالیا برگزار می شود که حسن مصطفی رئیس فعلی آن تنها کاندید ریاست IHF است . این کنگره از لحاظ ساماندهی اعضای هیات رئیسه و اجرایی بسیار مهم است. نایب رئیسان، خزانه دار، اعضاء هیات اجرایی و حسابرس و کمیته ها نیز در این نشست معرفی خواهند شد. معرفی مسئولین و اعضای کمیسیون های توسعه ، مربیان ، داوران ، اخلاق ، قاره ها و مسابقات نیز از دیگر بخش های انتخابات پیش رو است .
تعیین محل آینده کنگره ، تصمیم گیری در باره مسابقات جهانی قوانین و تائید برنامه های آموزشی از دیگر برنامه های اولین دوره کنگره در ترکیه است .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی