نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قاسم نوری زاده نماینده وزن 66 - کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در سومین مبارزه خود مقابل نماینده مغولستان شکست خورد و به جدول بازنده‌ها راه یافت.

نوری زاده به فینال نرسید

به گزارش خبرورزشی ، آخرین مرحله رقابتهای جودو گرند پریکس در سال 2017 در شرایطی از امروز به میزبانی کشور هلند و با حضور231جودوکار آغاز شد که نمایندگان کشورمان در نخستین مبارزات خود به مصاف حریفان خود رفتند.
در وزن  66 -کیلوگرم قاسم نوری زاده در حضور 22جودوکا دور نخست استراحت داشت و در دور دوم به مصاف "فیلپ لیون" از آلمان رفت و در کمتر از 2 دقیقه رقیب خود را ضربه فنی کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. نوری زاده در دومین مبارزه خود به مصاف "گانسبک" جودوکار بلژیکی رفت و با شکست دومین حریف خود به نیمه نهایی راه یافت.
نماینده کشورمان در سومین مبارزه خود به مصاف جودوکاری از کشور مغولستان رفت و مقابل حریف خود شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. نوری زاده پس از این شکست به جدول رپه شارژ راه یافت و باید در این گروه با برنده دیدار قطر و روسیه مبارزه کند.
محمدرشنونژاد نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم بعد از یکدور استراحت، به مصاف جودوکاری از کشور هلند رفت و مقابل نماینده هلند بازی را واگذار کرد و خیلی زود از گردونه رقابتها حذف شد .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی