نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونی اوسولیوان قهرمان بریتانیایی اسنوکر داستان حضور خانواده‌اش در یک حمله تروریستی را تعریف می‌کند.

قهرمان اسنوکر: همسرم با قايم شدن در یک فریزر جان سالم به در برد!

به گزارش خبرورزشی، روني اوسوليوان، قهرمان انگليسي اسنوكر بيترديد يكي از بهترين بازيكنان اسنوكر سالهاي اخير دنياست. او با فتح 5 عنوان قهرماني دنيا بين سالهاي 2004 تا 2013، همچنان به درخشش خود ادامه ميدهد و در هفته جاري توانست در مسابقات مسترز شانگهاي افتخار ديگري را كسب كند و به همين بهانه گفتوگويي را با روزنامه ديليميرر انجام داد و درجريان اين گفتوگو يكي از سختترين لحظات زندگياش را شرح داد: روزي كه همسرش لايلا رواس و دخترخواندهاش در شهر بارسلونا بودند و در همان روزها حملهاي تروريستي در اين شهر اتفاق افتاد و منجر به كشته شدن 15 نفر شد.

اوسولیوان در اين رابطه گفت كه زماني كه در مسابقات اورگرانده چين حضور داشته، اين خبر به گوش او رسيد و دقيقاً در همان زمان همسر و دخترخواندهاش در بارسلونا بودند و از اين حمله تروريستي جان سالم به در بردند. اوسوليوان در اينباره گفت: «احساس عجز ميكردم. موبايلم قطع بود و من در جريان بازي بودم. آن لحظات جنجاليترين لحظات زندگيام بود ولي بدترين نبود. علاوه بر لايلا، اينس دختر 10 سالهاش نيز مجبور شدند تا در يك فريزر پنهان شوند. وحشتناك بود. اين سختترين لحظه زندگي من بود.»

البته او در ادامه تأكيد كرد كه با اطلاع از سلامت آنها، خيالش راحت شده: «با هم تلفني صحبت كرديم. لايلا حسابي عصبي بود. طبيعي هم هست. او حسابي گيج شده بود و پياده به سمت هتل محل اقامتشان حركت كرد. وقتي به اتاقش رسيد، نفس راحتي كشيدم. ابعاد واقعي اين حمله تروريستي را كمي ديرتر از طريق شبكههاي تلويزيوني ديدم. ولي از اينكه همسرم و دخترم حالشان خوب بود، حس خوبي داشتم. متأسفانه اين مسائلي است كه در دنياي امروز پيش ميآيد.»

اوسوليوان در ادامه يادآوري كرد كه به همين خاطر دوست دارد تا همسرش هميشه دركنارش باشد. آنها در سال 2013 با هم ازدواج كردند و قهرمان انگليسي در اينباره ادامه داد: «لايلا پلي به روي زندگي براي من بود. هر زمان كه بايد سفر كنم، هميشه با هم هستيم. حمايت او به من كمك ميكند تا در مسير مناسبي حركت كنم.»

لايلا هم از طريق صفحه توئيترش تجربه تلخ حضور در حمله تروريستي بارسلونا را با كاربران به اشتراك گذاشت: «ما در ميان اين حمله بوديم. در داخل فريزر يك رستوران پنهان شده بوديم. همه چيز خيلي سريع اتفاق افتاد. تمام افرادي كه در آن رستوران حضور داشتند، دعا ميكردند كه سالم بمانند. صداهاي شليك را ميشنيديم. پليس مسلح در خيابان پشتي به دنبال كسي بود.» و در ادامه از كمك كارمندان آن رستوران كه به آنها پناه داد و آنها را به آرامش دعوت كرد تشكر كرد.

روني اوسوليوان تنها چهره ورزشياي نبود كه به نوعي تحت تأثير حملات تروريستي بارسلونا قرار گرفت. لوكاس دينيه، بازيكن فرانسوي بارسلونا هم براي كمك به قربانيان اين حمله از خانهاش كه در نزديكي محل اين حملات بود بيرون رفت تا به آنها كمك كند. ايوان راكيتيچ بازيكن كروات بارسا هم اعلام كرد كه تغيير همسرش در برنامه تفريحيشان در آن روز باعث شده بود كه آنها در آن لحظات در ميدان كاتالونيا نباشند. وينستون گوردون جودوكار بريتانيايي هم در يكي از اين حملات مجروح شده بود و فوفو، بازيكن تيم پايهاي ويارئال هم از نزديك شاهد اين رويداد تلخ بوده.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی