نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند در دیدار تیمش مقابل پدیده چند بار به هواداران پرسپولیس علامت هیس را نشان داد، حرکتی که واکنش هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان این باشگاه را همراه داشته است.

به گزارش خبرورزشی، بهروز سلطانی دروازهبان اسبق پرسپولیس در این رابطه میگوید: «به سود بیرانوند است که خودش را با هواداران پرسپولیس درگیر نکند. دروازهبانان بزرگی از پرسپولیس رفتند و فراموش شدند. بزرگترین سرمایه پرسپولیس، هوادارانش هستند. بیرانوند هم تحت هر شرایطی حق ندارد به هواداران پرسپولیس توهین و بیاحترامی کند. از سوی دیگر حتماً سرنوشت رحمتی در تیم رقیب را خوب میداند. دروازهبانی که در اوج فوتبال با کیروش درگیر شد و نتیجه آن هم کنار رفتن از تیم ملی و تبدیل شدن به دروازهبان نیمکتنشین بود. بازیکنی که دیگر به حالت و فرم ایدهآل سابقش برنگشت. بیرانوند باید بداند اگر حرکاتش ادامه پیدا کند، بدون شک برانکو هم عذرش را میخواهد.

سلطانی افزود: بیرانوند بعد از دیدار با سایپا مصاحبه خوبی انجام نداد و به نوعی دل هواداران پرسپولیس را شکست. تمامی دروازهبانهای لیگ برتری و هر بازیکنی در ایران آرزوی پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند و بیرانوند نباید این شانس بزرگ را از دست بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی