نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیمیاعلیزاده دخترتاریخ ساز ورزش بانوان درالمپیک ریو تلاش می‌کند زودتر با رهایی ازبند مصدومیت برای قهرمانی آسیا آماده شود .

مبارزه کیمیا در وزن جدید

کیمیا درباره روند بهبودی اش می گوید : « دوم مهرماه پای راستم را جراحی کرده و بعد فیزیوتراپی می کنم    تا از3 - 2 ماه دیگر تمریناتم را آغاز کنم . البته تمرینات سبک را انجام میدهم و فکر میکنم بتوانم درمسابقات قهرمانی آسیا خردادماه شرکت کنم . به شرطی   که پزشک اجازه مبارزه را به صورت مکتوب بدهد . خودم هم تلاش میکنم تا زودتر از بند مصدومیت رهایی پیدا کنم  و به هدفی که میخواهم برسم.»
دختر تاریخ ساز ورزش کناره گیری ازدنیای قهرمانی را رد می کند : « از شیاپ چانگ مسابقه خداحافظی نکرده ام . قهرمانی آسیا قبل از بازیهای آسیایی جاکارتا است و مطمئن هستم این مسابقات محک خوبی برایم است. اگر   در مسابقات قهرمانی آسیا نباشم، قطعا دربازیهای آسیایی شرکت میکنم . البته باید یک وزن بالاتر یعنی در 67- کیلو و این کارم را سختتر میکند اما من برای آن برنامهریزی کردهام.»
بانوی المپیکی کشورمان درباره تغییر وزنش ادامه می دهد : « با اینکه پیش از هر مسابقه ای باید وزن زیادی کم میکردم با صلاحدید کادر فنی از این پس در وزن 67- کیلو مبارزه میکنم. حریفانم دراین وزن را آنالیز می کنم تا با شگردهای آنها آشنا شوم .»
کیمیا حریفانش را آنالیزمی کند : « ازحریفانم  در وزن جدید خبری ندارم ، اما نمایندگان ترکیه، اسپانیا، کانادا، کرهجنوبی ، چین تایپه ، چین و آلمان از رقبای اصلی ام  دراین وزن هستند که  اصلا عناوین آنها ت  برایم اهمیتی ندارد و این مهم است که کیمیا مقابل آنها قرار میگیرد و برای همه آنها برنامه دارد.»
او حالا به مدال آسیا فکر می کند : « من قبل از هر مسابقه حتی اگر سختترین   باشد به مدال  فکر میکنم و به آن امیدوارم . همه انتظار دارند چون در مسابقات اخیر بانوان تکواندوکار خوش درخشیدند، همه از آنها توقع  تکرارمدال آوری دارند . امیدوارم این انتظارات تاثیر منفی روی من و بقیه تکواندوکاران نگذارد. فشاری که روی ماست ممکن است باعث  شود  تا ذهن ورزشکار روز مسابقه بهم بریزد ونتواند از تمامی توانایی هایش استفاده کند . از همه آنهایی که توقع مدال دارند می خواهم اجازه دهند تکواندوکاران در آرامش فکری در مسابقات شرکت کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی