نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امکان سفر فقط با پرداخت ۵ روبل در شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فراهم شده است.

سفر با ۵ روبل در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه!

به گزارش خبرورزشی، روزنامه ریانووستی روسیه نوشت: ماکسیم سوکولوف، وزیر حملونقل روسیه گفت: ما در حال بررسی طرحی هستیم تا محدودیتهای قانونی برای قیمت بلیتهای بخش حملونقل در طول جام جهانی 2018 روسیه ایجاد شود.
وی افزود: در دولت روسیه صحبتهایی مبنی بر شیوه کاری مشابه در المپیک 2014 سوچی برای جام جهانی 2018 مطرح شده است و قیمت بلیتهای بخشهای مختلف حملونقل مسافری محدودسازی خواهد شد. بلیتهای ارزانقیمت نیز به آسانی و با سرعت برای عموم مردم در دسترس خواهد بود. البته وظیفه ما این است تا تمامی کارهای این حوزه را تحت نظارت و مونیتورینگ قرار دهیم.
پیش از این در ماه دسامبر 2017 میلادی شرکت ایرفلوت روسیه اعلام کرده بود که فقط با دریافت 5 روبل هواداران فوتبال را به شهرهای مختلف انتقال خواهد داد.
وزیر حملونقل روسیه در این رابطه اظهار داشت: انتظار داریم که شرکت ایرفلوت 40 درصد نقلوانتقال هواداران فوتبال را انجام دهد. بنابراین نباید افزایش یا کاهش فوقالعاده قیمت بلیتها را انتظار داشته باشیم. البته همانطور که دولت روسیه هم پیش از این اعلام کرده بود بخش راهآهن مسافری هواداران فوتبال را به صورت رایگان انتقال خواهد داد. 400 قطار مسافری فدراسیون روسیه جهت اجرای این طرح در جام جهانی 2018 رزرو شدهاند و انتظار داریم بیش از نیم میلیون نفر از این طریق به مقاصد موردنظرشان دسترسی پیدا کنند.
جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه 1397 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابتها با تیمهای ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی