نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شوراي فني تيم‌هاي ملي كشتي آزاد، سرمربيان تيم‌هاي ملي اميد، جوانان و نوجوانان را ابقا كرد.

اكبرنژاد: شروع برنامه‌های اصلی، بعد از انتخابی تيم ملی

در تصميمگيري جديد شوراي فني، محمد طلايي سرمربي تيم ملي بزرگسالان هم به عنوان مربي ارشد تيم ملي با رسول خادم مسئول فني تيم ملي (سرمربي)، همكاري ميكند. با تقي اكبرنژاد سرمربي ابقا شده تيم ملي كشتي آزاد جوانان به گفتوگو نشستيم تا از چند و چون برنامههاي جديد او در فصل جديد تيم ملي جويا شويم كه اكبرنژاد به خبرورزشي گفت:

* فعلاً كه با گروهي از نفرات مورد نظر تيم ملي جوانان در اردوهاي مشترك با تيم ملي بزرگسالان حضور داريم كه روز پنجشنبه در آخرين جلسه تمرين هم شركت ميكنيم تا بچهها از وضعيت مناسب دور نشوند.

* اولين برنامه رسمي و جدي كه در رده سني جوانان پيش رو داريم، مسابقات عمومي (اوپن) است كه پنجشنبه و جمعه همين هفته در تهران برگزار ميشود. از نزديك اين رقابتها را زير نظر ميگيريم و ميتوانيم بچههاي مستعد و پرتلاش را از دل همين پيكارها براي دعوت به اردو و زير نظر گرفتن، پيدا و انتخاب كنيم.

* مهمترين رويداد بعدي ما، برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي است كه روزهاي 25 – 24 بهمن برگزار ميشود. هرچند نفرات برتر و مدعيان تيم ملي و نفرات برتر مسابقات عمومي را زير نظر ميگيريم ولي اكثر اين نفرات در شهر و ديارشان تمرين ميكنند و براي حضور در انتخابي آماده ميشوند.

* بعد از خاتمه انتخابي و مشخص كردن تركيب نفرات اعزامي به قهرماني آسيا و قهرماني جهان، برنامههاي فصل جديد تيم ملي را استارت ميزنيم.

* قبل از اعزام به مسابقات آسيايي و جهاني، حضور در دو تورنمنت بينالمللي برونمرزي را در دستور كار داريم كه با مساعدت فدراسيون، حضور در اين دو مسابقه، تقريباً قطعي شده است.

* با توجه به احتمال تغيير در تركيب نفرات مليپوش و درخشش بعضي مدعيان در رقابتهاي عمومي، قبل از شركت در مسابقات آسيايي و كسب تجربه لازم براي نفرات جديد، حتماً در اين دو پيكار برونمرزي، شركت ميكنيم و با تمام وجود تلاش ميكنيم تا بتوانيم در ميادين رسمي به نتايج مورد انتظار دست يافته و با كسب موفقيت، هموطنان را شاد كنيم و پشتوانههاي مناسبي براي معرفي به تيمهاي ملي اميد و بزرگسالان، پرورش دهيم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی