نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لطیفی در گفت‌وگو با میزان: بازی با شهرداری تبریز هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ حاشیه‌ای عجیب و غریب بود.

صورت برادرم 50 تا بخیه خورد!

به گزارش خبر ورزشی، علی لطیفی، در خصوص اتفاقات بازی اکسین البرز و شهرداری تبریز در هفته بیستم لیگ یک آزادگان اظهار داشت: واقعا بازی عجیب و غریبی بود هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ حاشیه ای. ما در بازیهای قبل نتیجه لازم را کسب نکردیم و پیروزی در این دیدار برایمان حیاتی بود و پس از زدن گل در دقیقه ۹۲ سر از پا نمیشناخیتم، اما من هیچ وقت با شادی خود به تیم حریف توهین نکردم.
وی ادامه داد: من از خوشحالی از محوطه فنی خارج شدم و داور بازی هم به همین دلیل مرا از زمین اخراج کرد و من به سمت سکوها رفتم. بعد از آن متوجه سروصدا شدم که ۸ بازیکن شهرداری تبریز یکی از بازیکنان ما (یاسروکیلی) را به شدت میزدند. برادرم و دو تن از اعضای هیئت مدیره برای جدا کردن وارد زمین شدند که شماره ۷ شهرداری تبریز به سمت برادرم حملهور شد و چانه برادرم از دو ناحیه شکافته شد. یکی از اعضای تدارکات تیم ما نیز دندههایش شکست.
وی در خصوص علت حضور برادرش در زمین بازی گفت: برادرم برای جداکردن دعوا وارد زمین شد، اما به او حمله کردند و انقدر علت جراحتش زیاد بود که بیمارستانهای کرج او را قبول نکردند و به تهران منتقل شد. صورتش ۵۰ بخیه خورد. واقعا از هواداران شهرداری تبریز بیش از این توقع میرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی