نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال تهران در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی کشور باید در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت‌نفت برود.

6 پنالتی‌زن اول استقلال مشخص شدند

به گزارش خبر ورزشی، از آنجایی که ممکن است سرنوشت این مسابقه به ضربات پنالتی بکشد بنابراین وینفرد شفر حق دارد پنالتیزنان خود را  مشخص کند. در همین راستا شنیدیم مرد آلمانی 5 پنالتیزن اول خود را برای بازی با صنعتنفت آبادان مشخص کرده است که عبارتند از:

سرور جپاروف

هافبک ازبکستانی استقلال تهران پس از ناکامی امید ابراهیمی در زدن ضربه پنالتی در دیدار مقابل پدیده به عنوان پنالتیزن اول آبیها معرفی شد.

جپاروف در بازی اخیر مقابل پارس جنوبی جم ضربه پنالتی خودش را گل کرد تا گزینه اول وینفرد شفر باشد. او هم در حین و هم پایان 120دقیقه (در صورتی که بازی در وقتهای قانونی و اضافی مساوی شود) برای استقلال پنالتی خواهد زد.

امید ابراهیمی

گرچه برابر پدیده مشهد پنالتی هدر داد اما هنوز به طور کامل از جمع گزینههای زدن ضربه پنالتی حذف نشده است. اگر بازی در آبادان به ضربات پنالتی بکشد امید ابراهیمی هم به عنوان یکی از 5 نفر اول پشت توپ خواهد ایستاد.

 روزبه چشمی

هرچند گفته میشد که میتواند برابر پارس جنوبی جم هم بازی کند اما وینفرد شفر ریسک نکرد تا مصدومیت روزبه چشمی تشدید نشود. او هم یکی از پنالتیزنان استقلال در دیدار با صنعتنفت آبادان خواهد بود.

داریوش شجاعیان

چهارمین پنالتیزن استقلال داریوش شجاعیان است. چپپای تکنیکی استقلال در تمرینات اخیر تیمش خیلی خوب پنالتی زده است و میتواند در آبادان هم به تیمش کمک کند. داریوش شجاعیان چند هفتهای است که اوج گرفته و بهترین بازیکن استقلال در خط میانی بوده است.

مجید حسینی یا خسرو حیدری

اگر خسرو حیدری به عنوان بازیکن تعویضی به زمین برود پنجمین پنالتیزن تیمش خواهد بود. در غیر این صورت سیدمجید حسینی مدافع جوان آبیها پشت توپ میایستد. البته خدا را چه دیدید؟ شاید هر دو برای استقلال پنالتی زدند؛ پنالتیهای پنجم و ششم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی