نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ورزش بانوان ایران با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات و صدالبته به‌رغم برخی نگاه‌های منفی، آرام آرام راه خود را پیدا می‌کند و در جایگاهی قرار می‌گیرد که دیگر غیر قابل کتمان و نادیده گرفتن باشد.

 امروز را باید به عنوان روزی تاریخی و نقطه عطفی در ورزش بانوان ایران به خاطر سپرد. روزی که قرار است بازی تیمهای ملی بانوان فوتسال ایران و روسیه برای اولین بار از طریق تلویزیونهای اینترنتی پخش شود.

تا همین چند ماه پیش اینکه حتی یک رسانه نوشتاری بخواهد و بتواند بازی بینالمللی بانوان را پوشش بدهد، رؤیایی دستنیافتنی و محال بود اما حالا با پیگیریهای آنهایی که تغییر را درک میکنند و صدالبته با حمایت آنها که به نیازها و خواستههای بانوان احترام میگذارند، این رؤیا به حقیقت تبدیل شده است.

خوشحالیم در لایههای مدیریتی، تصمیمسازی و تصمیمگیری ورزش ایران، مردان و زنانی هستند که میدانند آنچه بانوان ورزشکار و ورزشدوست در چارچوب قوانین و متناسب با عرف جامعه میخواهند غیرمنطقی و زیادهخواهی نیست.

امروز به لطف همکاری همین مردان و زنان، پیگیریهای منطقی و مستمر بانوان ورزشکار به ثمر مینشیند و هم عکاسان و خبرنگاران بانو برای پوشش خبری و تصویری بازی تیم ملی فوتسال به سالن چمران میروند و هم علاقهمندان میتوانند از طریق اینترنت به تماشای این بازی بنشینند.

بانوان ورزشکار و ورزشدوست با این پوئن بزرگی که امروز میگیرند، قطعاً به این باور میرسند که راه دیده شدن در جامعه ورزش و حضور چشمگیر در میادین ورزشی، مردپوشی و پسرنمایی و ورود غیرقانونی به ورزشگاهها نیست و میتوان با پیگیریهای قانونی غیرممکنها را به مرور ممکن کرد.

امروز روز خوشحالی بانوان فوتبالیست و فوتبالدوست است. مبارکشان باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی