۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میرشاد ماجدی گفت: نظم و انضباط حرف اول و آخر را در استقلال می‌زند.

ماجدی: آبی‌ها باید مواظب ضد حملات خطرناک پرسپولیس باشند

به گزارش خبر ورزشی، میرشاد ماجدی، هافبک اسبق تیم ملی و استقلال میگوید این تیم برای غلبه بر پرسپولیس سراسر حمله خواهد بود. این گفتوگو را بخوانید:
* بازی استقلال مقابل فولاد را دیدید؟
بله، نظم و انضباط تیمی حرف اول و آخر را در ترکیب استقلال میزد. بچهها از موقعیتهای خود به خوبی استفاده کردند و انصافاً اگر شانس داشتند، گلهای بیشتری هم میزدند.
* مهاجم خارجی که استقلال جذب کرده، چطور نشان داد؟
او داخل محوطه جریمه باهوش نشان داد و فکر میکنم به درد استقلال میخورد. قطعاً اگر زمان داشته باشد، میتواند هماهنگتر شود و شرایط بهتری را پیدا کند.
* حالا دو تیم استقلال و پرسپولیس مهیای شهرآورد ۸۶ هستند.
پرسپولیس از آرامش بیشتری نسبت به استقلال برخوردار است. به هر حال این تیم به نوعی قهرمان شده و فقط یک برد میخواهد تا به جام برسد اما استقلال برای کسب سهمیه و حضور در بالای جدول و کسب عنوان نایبقهرمانی تلاش میکند و مقابل پرسپولیس هم سراپا حمله خواهد بود. به نوعی انگیزه و استرس استقلالیها بالاتر است ولی پرسپولیسیها با آرامش و منطقیتر خواهند بود. اگر استقلال بخواهد غیر منطقی حمله کند، اسیر حرفهایگری و ضد حملات خطرناک پرسپولیس خواهد شد.
* نقش شفر در موفقیت استقلال در شهرآورد تا چه اندازه خواهد بود؟
شفر بازی رفت را باخت چون تازه به استقلال آمده بود و هیچ شناختی از بچهها نداشت ولی حالا به قول معروف تیم در مشت شفر است و خوب میداند چه پتانسیلی را در اختیار دارد. شفر پرسپولیس را هم خوب میشناسد و قطعاً برای غلبه بر این تیم طرح و نقشه خواهد داشت.
* حالا که حسینی محروم شده، حضور رحمتی درون دروازه چطور خواهد بود؟
حیف شد حسینی محروم شد ولی رحمتی هم بسیار باتجربه است و قطعاً میتواند یکی از ارکان اصلی آبیپوشان باشد و به استقلال کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی